IndyVille

Indiana Jones and the Fate of Atlantiksen läpipeluuohje: Älypolku

Sano Sophialle haluavasi hoitaa pulmat älyllä. Lennä Monte Carloon.

Kuva 4

Monte Carlo: Puhu Trottierille. Hän on ruskeassa puvussa ja hänellä on harmaat hiukset. Sano olevasi Indiana Jones Barnett Collegesta. Kysy Atlantiksesta. Hän kysyy sinulta kysymyksen, jonka vastauksen löydät Dialogista. Lennä Algeriin.

Kuva 5

Alger: Mene vasemmalla olevalle kujalle. Anna myyjälle Trottierin käyntikortti. Kysy voisitko päästä Al-Jabbarin luokse ja seuraa häntä kaduille. Seuraa punaista pistettä ja puhu fetsimiehelle kun hän on torilla. Kehu miehen fetsiä. Jatka keskustelua kunnes saat fetsin. Palaa Al-Jabbarin basaariin, anna Omarin palvelijalle saamasi fetsi ja sano haluavasi tavata Al-Jabbarin uudestaan. Seuraa palvelijaa kaduille ja varjosta punaista pistettä (voit myös saada enemmän IQ-pisteitä seuraamalla palvelijaa silloin kun hänellä ei ole fetsiä). Joka tapauksessa mene Omarin taloon. Puhu Omarille, lopeta keskustelu ja mene kaappiin (closet). Mene ulos ja sulje kaappi. Ota bambukeppi ja kaksi patsasta. Pudota narulla roikkuva vaate tikulla ja saat kartan. Hyppää dromedaarin selkään ja karauta Saharan sannalle. Ratsasta aavikolla ja käväise välillä leireissä näyttämässä karttaa. Jos kohtaat kamelityyppejä, lahjo heidät patsailla jotta he eivät palauta sinua Algeriin viisumirikkomuksen vuoksi. Löytäessäsi lopulta kaivoksen mene sinne.

Kuva 6

Avaa auton konepelti ja mene tikkaita pitkin alas. Ota kumiletku, laivan kaari sekä saviruukku. Avaa generaattorin bensatankki ja mene ylös. Avaa bensatankki, tökkää letku siihen ja laita ruukku letkun päähän töyttymöön. Ota letku ja sulje bensatankki. Mene alas ja kaada ruukun bensat generaattorin tankkiin. Käynnistä generaattori. Työnnä seinämaalauksessa olevaa pyörylää ja ota patsas. Laita orichalcum-helmi patsaan suuhun ja sammuta gene. Avaa generaattori ja ota sen sytytystulppa. Mene ylös ja laita sytytystulppa moottoriin. Iske patsaalla kipinä tulppiin ja sulje konepelti. Avaa ovi ja ota sähke. Lue se ja hyppää ratin taakse. Mene Monte Carloon.

Monte Carlo (2): Puhu Trottierille ja sano natsien aikovan siepata hänet saadakseen aurinkokiven. Natsien siepattua hänet ryntää autoon ja törmäile natsien autoon. Et voi tehdä autolla yhtään U-käännöstä. Parin törmäyksen jälkeen kolaroitte ja natsit pakenevat.

Kuva 7

Puhu Trottierille ja sano pelastaneesi hänen henkensä. Hän kirjoittaa paperilapulle kadunkulman, jossa hän heitti aurinkokiven ikkunasta. Etsi kyseinen kulmaus ja ota kivi viemäristä. Lennä Theralle.

Thera: Ota kalaverkko ja mene pois satamasta. Mene jokaiseen vuoristopoluista kunnes löydät oikean paikan. Sulje laatikko, ota kuitti ja mene luolaan. Mene vasemmalla olevaan huoneeseen ja sulje ovi. Laita aurinkokivi tappiin ja katso Dialogista oikea asento. Katso aurinkokiveä ja käännä se kyseiseen asentoon. Paina nappia, avaa ovi ja ota kyltti. Sulje ovi ja ota kivi. Ota lapio ja avaa se. Mene uloskäynnin luokse ja kaivaudu ulos. Mene satamaan ja ota kori. Anna satamavirkailijalle kyltti. Avaa laatikko ja ota ilmapallo. Anna virkailijalle kuitti. Mene takaisin vuoriston laatikon luokse ja kiinnitä pallo kalaverkkoon ja pallo koriin. Iske vielä letku kiinni täytä sääpallo luonnonkaasuvuodosta (gas fissure). Käytä ilmapalloa ja lennä merelle. Painele hiiren vasenta ja oikeaa nappia laskeaksi ja lisääksesi korkeutta ja muuttaaksesi suuntaa.

Kuva 8

Etsi sukellusvene ja laskeudu sille. Kiipeä tikkaat alas kaappien vartijan luokse ja siitä vasemmalle. Ota lihaa ja leipää ja tee niistä voileipä. Mene vartijan eteen ja ala syödä leipää. Avaa kaapit ja ota kuukivi sekä torpedon käyttöohjeet. Sulje kaapit ja palaa vasemmalle.

Kreeta: Mene sukellusveneen oikeaan päähän, ota öljyinen rätti sekä pyykkinaru. Mene vasempaan päähän ja käytä torpedon käyttöohjeita ohjauspaneeliin. Laita rätti johtoihin ja mene takaisin oikeaan päähän. Laita pyykkinaru vipuun ja käytä torpedon käyttöohjeita ohjauspaneeliin. Avaa torpedoputki ja ryömi sisään. Ota pyykkinaru ja sulje torpedoputki. Vedä pyykkinarusta. Kiipeä portaat ylös raunioille ja laita kivikiekot kivialustalle (stone pedestal). Katso Dialogista asento ja käännä kiekot oikeaan asentoon. Paina nappia, ota kiekot ja mene sisään. Sisällä, ota kaksi kivipäätä ja mene oviaukosta. Iske ruoskalla viimeinen kivipää edellisestä huoneesta. Mene ylhäällä olevaan huoneeseen ja sieltä vasempaan oviaukkoon. Siirry tästä huoneesta heti vieressäsi oikealla olevaan huoneeseen.

Kuva 9

Iske ruoskalla patsaan päätä ja mene sen viereen. Laskeuduttuasi alas katso Sternhartin lappua ja hänen sauvansa, maailmankivi sekä kangaspala. Katso vesiputousta ja käytä sen takana olevaa ketjua. Kävele päättömän patsaan kautta takaisin vasemmalla olevaan huoneeseen ja laita päät alustalle. Mene auenneesta ovesta sisään ja ylemmästä oviaukosta. Jatka oikealle kunnes tulet huoneeseen jossa on vastapaino. Käytä sauvaa irtonaiseen kiveen ja palaa ylemmän ja alemman oviaukon huoneeseen. Mene alemmasta oviaukosta ja jatka matkaa oikealle kunnes tulet patsaan huoneeseen. Työnnä sauva patsaan suuhun, ota laatikko ja orichalcum-helmi sekä mene takana olevaan huoneeseen. Laita helmi sarvipäiseen patsaaseen ja patsas aukkoon koneessa. Ryömi koneen tekemästä reiästä. Laita kivet keskellä huonetta olevaan tappiin ja katso Dialogista oikea asento. Käännä kivet oikeaan asentoon ja paina nappia. Mene auenneesta ovesta äläkä unohda ottaa kivikiekkoja. Mene oikealla olevaan huoneeseen ja sido pyykkinaru kampaan. Hinkkaa kangaspalalla kampaa, laita helmet laatikkoon ja sulje se. Käytä kampaa ja ota helmi luista. Mene takaisin edelliseen huoneeseen ja käytä kampaa vesiputouksen vasemmalla puolella. Käytä laivan kaarta seinään ja avaa ovi. Mene sisään ja ota helmi. Laita helmi koneen suuhun ja hyppää kyytiin.

Atlantis »