Kirjoittaja Aihe: Indiana Jones and the Infernal Machine  (Luettu 66770 kertaa)

reksa

  • Tiskaaja
  • Viestejä: 365
    • Sähköposti
Indiana Jones and the Infernal Machine
« : 21.08.2006 klo 14:59:11 »
No niin, tämän pelin te kaikki olette varmaankin vetäneet läpi monia kertoja, mutta kertokaa nyt kuitenkin mitä mieltä olette ja vinkkejä meikäläiselle ja muille, jotka eivät ole kyseistä peliä vielä läpi päässet yms.

Omasta mielestäni peli on hyvä, vaikka olen vasta toisessa tasossa ja jouduin lopettamaan pelaamisen, koska pelissä tuli hämähäkkejä, vaikka ne eivät näyttäneet aidoilta minua rupesi puistattamaan, koska minulla on hämähäkki-kammo. Pitäisi tänään uskaltaa pelata.

Petesuuri

  • Indyfani
  • Viestejä: 867
  • Tuo on irvailua.
    • Ah hah hah haa...
    • Sähköposti
Vs: Indiana Jones and the Infernal Machine
« Vastaus #1 : 21.08.2006 klo 15:11:17 »
Peli on hyvä kaikilta puolin. Itse olen vetänyt pelin 3 tai 4 jollei vain 2 kertaa läpi.
Hmmm... Onpas hyvää teetä!

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Indiana Jones and the Infernal Machine
« Vastaus #2 : 21.08.2006 klo 15:28:56 »
Joo muakin rupes siinä Babylonissa pelottamaan vähän myöhemmin kentässä, kun teemamusa oli niin uhkaava ja ryssiä vilisi joka puolella. Sieltä IndyVillen läpäristä löytyy jokaisen aarteen sijainti, niitä keräämällä saa rahaa jolla voi ostaa ammuksia, lääkkeitä ja salaisen kartan bonus-tasoon. Lisäks siellä on kans talletukset jokaisen kentän alusta, joita voit käyttää jos joudut lopullisesti jumiin kuten mulla kävi nelostasossa. Koodeja kannattaa välttää, oikeestaan ainoot järkevät on azerim_elsa ja taklit_marion_on ja off. Niillä saa lisää lääkkeitä ja kuolemattomuuden. Kans fixme on hyvä jos jäät jumiin grafiikkabugiin. Kuteja on runsaasti tarjolla ja nyrkit eivät ole vaihtoehto, päinvastoin kuin ET:ssä.

Petesuuri

  • Indyfani
  • Viestejä: 867
  • Tuo on irvailua.
    • Ah hah hah haa...
    • Sähköposti
Vs: Indiana Jones and the Infernal Machine
« Vastaus #3 : 21.08.2006 klo 15:33:30 »
Kävi mulakin se vaikeeks siin tasos. varsinkin ku oli 2 ryssää ja vähän helttei. tasoista. se Jeppi taso on niin mahtava että olen varmasti lähemmäs 20 kertaa vetänyt sen.
Hmmm... Onpas hyvää teetä!

reksa

  • Tiskaaja
  • Viestejä: 365
    • Sähköposti
Vs: Indiana Jones and the Infernal Machine
« Vastaus #4 : 21.08.2006 klo 15:35:34 »
Joo muakin rupes siinä Babylonissa pelottamaan vähän myöhemmin kentässä, kun teemamusa oli niin uhkaava ja ryssiä vilisi joka puolella. Sieltä IndyVillen läpäristä löytyy jokaisen aarteen sijainti, niitä keräämällä saa rahaa jolla voi ostaa ammuksia, lääkkeitä ja salaisen kartan bonus-tasoon. Lisäks siellä on kans talletukset jokaisen kentän alusta, joita voit käyttää jos joudut lopullisesti jumiin kuten mulla kävi nelostasossa. Koodeja kannattaa välttää, oikeestaan ainoot järkevät on azerim_elsa ja taklit_marion_on ja off. Niillä saa lisää lääkkeitä ja kuolemattomuuden. Kans fixme on hyvä jos jäät jumiin grafiikkabugiin. Kuteja on runsaasti tarjolla ja nyrkit eivät ole vaihtoehto, päinvastoin kuin ET:ssä.

Onkos niitä kuteja loputtomiin? Itse en ole yhtään kutien määrää nähnyt.

Masa

  • Kyyppari
  • Viestejä: 511
    • Indiana Jones Varasto
    • Sähköposti
Vs: Indiana Jones and the Infernal Machine
« Vastaus #5 : 21.08.2006 klo 15:41:24 »
Mua rupes pelottaan siellä Meroë kentän pyramideissä, kun siellä oli hämiksiä, käärmeitä ja lurkkuja joka puolella. Ja vielä ku semmone pelottava ujelva ääni liitetään siihe nii huhhuh. Hyvä peli kait tuo on, mulla vaan on semmone ongelma, että ei voi ampua riflellä, konepistoolilla eikä haulikolla ku peli kaatuu jos yrittää ampua, mutta onhan tossa tota asearsenaalia mistä valita. Revolverissa on loputtomat panokset, muissa ei.

Korjasin virheen
« Viimeksi muokattu: 21.08.2006 klo 15:58:36 kirjoittanut Masa »

Petesuuri

  • Indyfani
  • Viestejä: 867
  • Tuo on irvailua.
    • Ah hah hah haa...
    • Sähköposti
Vs: Indiana Jones and the Infernal Machine
« Vastaus #6 : 21.08.2006 klo 15:45:44 »
Mullakin kaatuili jos käytty muunmoassa konsuu. Aika paha aluks se yht äkkiä suden ulvonta oli ku muutenkaan susia ei pystynyt pistämään hengiltä (samoin pantereita). onneks ne pelkäs räjähdyksiä ja viidakkoveitsee. 8)
Hmmm... Onpas hyvää teetä!

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Indiana Jones and the Infernal Machine
« Vastaus #7 : 21.08.2006 klo 15:51:14 »
Se on kylläkin puoliautomaattinen konepistooli, ei konekivääri. Jossakin luki että Windows Media Playerin ajo taustalla voi auttaa noihin XP:ssä kaatumisiin, yhen jätkän mukaan

Lainaus käyttäjältä: JerryKing The Raven Barissa
The Machine simply blows up on some levels under XP if "loud" weapons such as the machine pistol or the rocket launcher are used. I believe I "fixed" it in mine by disabling the sound completely either in the game or in the OS itself, but since there's little point in doing that, I just avoided using the noisy weapons... they're not necessary at all, anyway.

Eli paa äänet pois niin vois toimia. :P Sudet ja Perun tiikeri pelkää kyllä ihan laukauksiakin, otat vaan Smith & Wesson .45 ACP:n esiin ja alat juosta ampuen. S&W:ssa on loputtomat ammukset kuten Masa tossa sanoikin, ammusten määrät näkee asevalikosta aseen nimen perässä.

Nubian boy

  • Indyfani
  • Viestejä: 275
    • Sähköposti
Vs: Indiana Jones and the Infernal Machine
« Vastaus #8 : 29.08.2006 klo 15:58:26 »
Jos minun mielipidettä kysyttäisi, niin maailman paras peli..  :)

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Indiana Jones and the Infernal Machine
« Vastaus #9 : 29.08.2006 klo 16:22:48 »
Niin voisi päätellä nimestäsikin. Tervetuloa Kairon baariin, Nuubian poju. Kerro toki hieman lisää itsestäsi. :)

Arkimansistori

  • Indyfani
  • Viestejä: 216
  • Directorr
    • Overacted Films
    • Sähköposti
Vs: Indiana Jones and the Infernal Machine
« Vastaus #10 : 29.08.2006 klo 20:27:28 »
Itselläni ei ole ollut tätä peliä, mutta tuli naapurissa aikoinaan hakattua useampi tunti. Muistaakseni pelailin johonkin jääpaikkaan, missä oli jotain jäämonstereja. Siittä eteenpäin en ole sitten jatkanut. Hyvä peli muuten.  :tup:
Guybrush: "A whole bucket of mud, and it's mine, all mine!"

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Indiana Jones and the Infernal Machine
« Vastaus #11 : 29.08.2006 klo 20:37:06 »
Sen mestan nimi on Shambala Sanctuary, ja mä jäin sen lopussa olevaan ekaan päävihulaiseen jumiin moneksi kuukaudeksi kun peli jumitti ja se yks jääpala ei lohkeillu vaikka sen piti.

Petesuuri

  • Indyfani
  • Viestejä: 867
  • Tuo on irvailua.
    • Ah hah hah haa...
    • Sähköposti
Vs: Indiana Jones and the Infernal Machine
« Vastaus #12 : 30.08.2006 klo 16:04:15 »
Yks ärsyttävimmistä tasoista oi toi Teotihuacan. Jäin siihen joksikin aikaa jumiinkun siinä aika lailla pugitti. Kerran vedin ja sen jälkeen en taida olla koskenutkaan tasoon. Elikkä toi mun viesti joka on lainauksessa alapuolella ei pidä paikaansa.
Peli on hyvä kaikilta puolin. Itse olen vetänyt pelin 3 tai 4 jollei vain 2 kertaa läpi.
Hmmm... Onpas hyvää teetä!

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Indiana Jones and the Infernal Machine
« Vastaus #13 : 30.08.2006 klo 17:11:46 »
Teotihuacan on ihan näpsä taso, voi harrastaa ryssien taakse näkymättömänä hiipimistä ja sen patsaan pyörittely on kans ihan mukavaa puuhaa. Vähän liikaa kiipeilyä tosin.

Petesuuri

  • Indyfani
  • Viestejä: 867
  • Tuo on irvailua.
    • Ah hah hah haa...
    • Sähköposti
Vs: Indiana Jones and the Infernal Machine
« Vastaus #14 : 31.08.2006 klo 08:18:38 »
Mulla siinä patsaan pyörittelyssä aina joku osa tuli indynkohalle ja se pirkule jumittu.
Hmmm... Onpas hyvää teetä!

Petesuuri

  • Indyfani
  • Viestejä: 867
  • Tuo on irvailua.
    • Ah hah hah haa...
    • Sähköposti
Vs: Indiana Jones and the Infernal Machine
« Vastaus #15 : 03.09.2006 klo 18:20:06 »
Kysyisin vielä apua tohon Infernal Machinen virheisiin apua jos joku tietää. Ongelmani olivat siis kun ammul tityillä pyssyillä niin peli kaatuu. ja jos otan joskus jonkun esineen niin tausta muuttuu sen väriseksi.
Jossakin luki että Windows Media Playerin ajo taustalla voi auttaa noihin XP:ssä kaatumisiin, yhen jätkän mukaan
Testasin tota enkä mä ainakaan saanu mitään sillä aikaseksi. Minulla ei siis ollu mikän kappale päällä pyörimässä vaan pelkästää  Mediaplayer auki.



edit: Testasin kappaleen pyöriessäkin. Ei mitään apua.

edit2: unohin mainita yhen vian. Jos näyttö ei mene tavarasta sen väriseksi niin se saatta jumittaa valikon niin että on mahoton ottaa muunmoassa kyypakauksia.
« Viimeksi muokattu: 03.09.2006 klo 18:37:52 kirjoittanut Petesuuri »
Hmmm... Onpas hyvää teetä!

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Indiana Jones and the Infernal Machine
« Vastaus #16 : 03.09.2006 klo 18:58:48 »
Hmm, sulla siis on jo se päivitys? Koita ajaa yhteensopivuustilassa ja jos ei sekään auta niin hommaa vanhempi kone ja pelaa sillä.

Petesuuri

  • Indyfani
  • Viestejä: 867
  • Tuo on irvailua.
    • Ah hah hah haa...
    • Sähköposti
Vs: Indiana Jones and the Infernal Machine
« Vastaus #17 : 03.09.2006 klo 19:00:55 »
Mikä  päivitys? Oliko sullakin sama XP ja ny pelaat vanhemmalla koneel vai?
Hmmm... Onpas hyvää teetä!

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Indiana Jones and the Infernal Machine
« Vastaus #18 : 03.09.2006 klo 19:47:09 »
http://support.lucasarts.com/patches/indy-im.htm

Mulla pyörii ihan hyvin XP:llä ilman mitään erikoiskikkoja.

shapiro

  • Indyfani
  • Viestejä: 11
Vs: Indiana Jones and the Infernal Machine
« Vastaus #19 : 13.11.2006 klo 22:42:59 »
Olisi seuraavanlainen ongelma. Olen Babylon-osassa lopussa, etsinyt aarteet, koonnut palapelin ja siirtänyt kiven hissin päältä.
Kun painan sitä keltaista nappulaa, ei tapahdu yhtään mitään. Eli en pääse seuraavaan osaan.

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Indiana Jones and the Infernal Machine
« Vastaus #20 : 13.11.2006 klo 22:58:15 »
Muistaakseni mulla oli aikoinaan samankaltaisia ongelmia joskus vuonna 2000. Oletko jo ladannut ton aikaisemmin mainitun päivityksen? Jos et niin lataappa se ja aloita uudelleen alusta. Muutenkin uuden pelin aloittaminen voisi auttaa, et ole kuitenkaan vielä häiritsevän pitkällä pelissä. Oletko varmasti siirtänyt kiven kokonaan pois päältä, lukenut taulun ja kerännyt ne kaksi aarretta? (Aarteet ei välttämättä pakollisia :P) Jos ei vieläkään onnista niin lataa vaikka toi IndyVillessä oleva tallennus seuraavan kentän alusta, Babylonissa ei napin painalluksen jälkeen ole enää muuta tekemistä kuin yhden korokkeen päälle kiipeäminen ja videopätkän katsominen.

Tervetuloa Kairon baariin, olet 30. jäsenemme. 8)

shapiro

  • Indyfani
  • Viestejä: 11
Vs: Indiana Jones and the Infernal Machine
« Vastaus #21 : 14.11.2006 klo 02:17:35 »
Eipä auttanut patch. Mistä tuo tallennus seuraavan kentän alusta ladataan?

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Indiana Jones and the Infernal Machine
« Vastaus #22 : 14.11.2006 klo 12:11:49 »

shapiro

  • Indyfani
  • Viestejä: 11
Vs: Indiana Jones and the Infernal Machine
« Vastaus #23 : 14.11.2006 klo 12:43:40 »
Miten sen saa toimimaan?

Masa

  • Kyyppari
  • Viestejä: 511
    • Indiana Jones Varasto
    • Sähköposti
Vs: Indiana Jones and the Infernal Machine
« Vastaus #24 : 14.11.2006 klo 14:42:16 »
Lataa ja tallenna se sinne the Infernal Machinen SaveGames kansioon. Ei kai siinä muuta.