Kirjoittaja Aihe: Lost  (Luettu 36238 kertaa)

Juspe

  • Indyfani
  • Viestejä: 101
  • Olen vakavissani, se oli vitsi!
    • Sähköposti
Vs: Lost
« Vastaus #50 : 15.10.2007 klo 17:21:07 »
Mielenkiintoisia näkökulmia aiheeseen. Niinhän se aina on, että mitä tahansa media alkaa hypettämään, sille löytyy sekä kiivaat kannattajat, että kiivaat vastapuolen edustajat.

Itse kuitenkin seurasin Lostia alunperin Suomen tahdissa pari jaksoa, sitten alkoi kutkuttamaan niin paljon, että piti latailla jenkkilästä molemmat kaksi ekaa tuotantokautta ja katsoin ne hirveellä maratoonilla läpi. No sitten alkoi ketuttamaan sarjan uudet juonet ja päätin lopettaa sarjan katsomisen.
Kunnes nyt Nelonen aloitti sen kolmanen kauden lähettämisen Suomessa niin päätin että kaippa sitä voisi taas addiktoitua siihen ja kiikissä ollaan taas. :D

Ekat pari tuotantokautta löytyy nyt ihan laillisesti DVD:ltäkin tuosta hyllystä, mutta kolmatta ei millään raaski ostaa. Odottelen jos vaikka sattuis samanlainen tarjous eteen kuin ostaessani tuota 2. tuotantokautta, jonka sain hintaan 9,99e. :)
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä, etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi.

we_burn

  • Indyfani
  • Viestejä: 32
    • Helloween Finland
Vs: Lost
« Vastaus #51 : 27.12.2007 klo 14:37:53 »

Ekat pari tuotantokautta löytyy nyt ihan laillisesti DVD:ltäkin tuosta hyllystä, mutta kolmatta ei millään raaski ostaa. Odottelen jos vaikka sattuis samanlainen tarjous eteen kuin ostaessani tuota 2. tuotantokautta, jonka sain hintaan 9,99e. :)

Netanttilasta? Minäkin tilasin sen ja erään toisen boxin. Tuli lasku, jossa luki Lost Season 2 : Loppu, ei toimiteta.

Myöhemmin se sitten löytyi City Marketista hintaan 14,95€ ja nyt on hyllyssä kaikki 3. tuotantokautta ostettuina.

Juspe

  • Indyfani
  • Viestejä: 101
  • Olen vakavissani, se oli vitsi!
    • Sähköposti
Vs: Lost
« Vastaus #52 : 29.12.2007 klo 23:41:38 »
En tilannut NetAnttilasta vaan ostin Joensuun Anttilasta. :)
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä, etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi.

Indiana Jone

  • Indyfani
  • Viestejä: 42
    • Sähköposti
Vs: Lost
« Vastaus #53 : 08.06.2008 klo 17:16:28 »
Se jakso oli paras jossa Indy tuli niitä vastaan siellä saarella ja jättikuula vyöryi perässä.. Ai niin, Lost. Noo, hyvä ohjelma vaikka piirunginlaatikon salaisuus alkaakin jo ratketa.
Ai allekirjoitus?
Mickey Mouse