Kirjoittaja Aihe: Star Trek  (Luettu 11883 kertaa)

Indy-jäbä

  • Indyfani
  • Viestejä: 253
    • Sähköposti
Star Trek
« : 09.06.2008 klo 12:24:40 »
Nyt, kun kerran Star Warsista on jo tehty aihe, niin päätin itse tehdä aiheen toisesta suositusta sci-fi-sarjasta, Star Trekistä. Mitä mieltä olette siitä, onko alkuperäinen parempi kuin The Next Generation vai toistepäin, ja kuka on lempinäyttelijänne Star Trekissä? Tänne vaan höpöttämään, vain taivas on rajana.
KNEEEEEEEEEEEEEL!!!

Masa

  • Kyyppari
  • Viestejä: 511
    • Indiana Jones Varasto
    • Sähköposti
Vs: Star Trek
« Vastaus #1 : 17.06.2008 klo 02:04:18 »
No eipä oo "hirveenä" vastauksia tännekkään tullu. Eipä taida porukkaa kiinnostaa. Mua ei ainakaan.

Mutta itse asiassa rupesin tässä toitottelemaan, että perjantaina tulee kello 20.00 Neloselta elokuva Star Trek: Nemesis. Mikäli kiinostaa

Miksa

  • Indyfani
  • Viestejä: 136
Vs: Star Trek
« Vastaus #2 : 17.06.2008 klo 10:27:11 »
Sorry, en kattele Star Trekiä.  :)

reksa

  • Tiskaaja
  • Viestejä: 365
    • Sähköposti
Vs: Star Trek
« Vastaus #3 : 17.06.2008 klo 13:31:26 »
Star Trek o liika nörttimäinen meikäläisen makuun.

Nubian boy

  • Indyfani
  • Viestejä: 275
    • Sähköposti
Vs: Star Trek
« Vastaus #4 : 17.06.2008 klo 19:52:04 »
Niin munkin mielestä. En oo ikinä kattonut niitä.

Indy-jäbä

  • Indyfani
  • Viestejä: 253
    • Sähköposti
Vs: Star Trek
« Vastaus #5 : 18.06.2008 klo 09:39:07 »
Star Trek o liika nörttimäinen meikäläisen makuun.
Öhöm! Siis mitä tää nyt oikein tarkoitti. Et pitääks olla joku nörtti et pitää sci-fistä!!! HÄH!!! >:( No ei todellakaan!! Sci-fi sopii kaikille, vauvasta vaariin (no ei nyt ihan vauvasta mutta aika lähellä). Ne ovat paljon mielikuvituksellisempia kuin jotkuty nuortenleffat ja Johnny Deppin Pirates-elokuvat. Vaikka pidänkin sci-fistä, niin tarkoittaako se, että mun pitää olla nörtti?!! HÄÄÄHH!!!! MITÄÄ!!!!! (pahoittelen, että menetin hermoni, mutta tää nyt vaan ärsyttää ku ihmiset ei tajua tätä juttua)
KNEEEEEEEEEEEEEL!!!

Masa

  • Kyyppari
  • Viestejä: 511
    • Indiana Jones Varasto
    • Sähköposti
Vs: Star Trek
« Vastaus #6 : 18.06.2008 klo 10:48:09 »
Olet oikessa indy-jäbä. Ei pidä olla nörtti, että pitää Sci-fistä, koska ei voi olla. Mun mielestä mitään nörttejä ei ole olemassakaan. Mutta äläpä sinäkään yleistä, sinä puhut Sci-fistä vaikka tässä puhutaan vain Star Trekistä. Ei tämä tarkoita etteikö reksa vois pitää muista Sci-fi leffoista ja jutuista.
« Viimeksi muokattu: 18.06.2008 klo 14:02:15 kirjoittanut Masa »

Finn

  • Portsari
  • Viestejä: 927
    • Sähköposti
Vs: Star Trek
« Vastaus #7 : 18.06.2008 klo 13:11:46 »
Jotenkin koomista, että porukka haukkuu Star Trekiä nörttimäiseksi Indyn fanipalstalla, yhtä lailla omanlaiseensa fiktioon perustuvia franchiseja molemmat.

Ja ei, Star Trek ei ole koskaan kolahtanut, vaikka itseni joltiseksi skai-fain ystäväksi miellänkin. Mutta eipä kai siitä diggaamisessa mitään nörttimäistä ole. Voinee tosin olla myös että poikien asenteet johtuvat tietyistä stereotyypeistä, joita mielikuvina liitetään erityisesti trekkieihin.
Miksi portsarilla on pamppu vasemmassa kädessä?
...koska asiakas on aina oikeassa.

Raven.TheRaider.Net

IndianaFlippo

  • Indyfani
  • Viestejä: 248
  • Control-
Vs: Star Trek
« Vastaus #8 : 18.06.2008 klo 15:13:18 »
No ainakin ne puvut ovat aivan mahtavat ja aijon kyllä katsoa tuon perjantaina, ehkä saatan tykätä. Aika tunnettujahan nämä ainakin on ja jos ne kerta on tunnettuja niin kyllä niistä sitten joittenkin pitää ihan tosissaan pitää. Itse ainakin tiesin Star Trekeistä jo joskus 6 vuotiaana, hihi.
Foorumeilla vietetty aika: 10 080 000 sadasosaa 05.08.08 Klo 19:38

Indy-jäbä

  • Indyfani
  • Viestejä: 253
    • Sähköposti
Vs: Star Trek
« Vastaus #9 : 18.06.2008 klo 20:19:28 »
Niin, mäkin aion kattoo tuon Nemesiksen ylihuomenna. Itse kiinostuin sarjasta sen avaruustaistelujen takia: startegisia ja erittäin jännittäviä. Muute, tämän vuode joulukuussa on tulossa leffoifin uusi, yhdestoista Star Trek-elokuva., joka on samalla myös seitsemäs Star Trek-elokuva jossa seikkailee kapteeni Kirkin miehistö. Valitettavasti hahmojen roolissa on nuoret nykypäivän näyttelijät, eivätkä vanhat näyttelijät Shatner keulassa. Leonard Nemoy (Mr. Spock) tulee kuitenkin esiintymään, tällä kertaa Spockin isänä. Eli nyt jäämme odottelemaan, tuleeko siitä mestariteos vai tietokonegrafiikkaroska.
KNEEEEEEEEEEEEEL!!!

Tonos

  • Indyfani
  • Viestejä: 56
  • Anthony Tonos
    • Sähköposti
Vs: Star Trek
« Vastaus #10 : 18.06.2008 klo 21:01:20 »
Star trek on ihan ok scifi viihdettä, joka sopii jos sattuu olemaan tylsää. Star trekkiä voi suositella enemmän politiikasta kiinnostuneille kuin myös toiminta pätkistä pitäville. Uudesta star trekkiä odotellessa kannattaa tutustua star trek sarjaan(siihen alkuperäiseen) se on hauska.

Miksa

  • Indyfani
  • Viestejä: 136
Vs: Star Trek
« Vastaus #11 : 20.06.2008 klo 11:28:18 »
Kyllähän mä voisin kattoo ton Nemesiksen, mutta kolmoselta sattuu tulemaan samaan aikaan Poliisiopisto, jota en ole vielä nähnyt, eli luultavasti pollariopisto vie voiton.

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Star Trek
« Vastaus #12 : 20.06.2008 klo 11:43:23 »
Nemesis on nähty ihan teatterissakin ja olen mökillä joten tuskin väijyn kyseisen leffan. ST-leffoista on nähty II, IV ja X.

IndianaFlippo

  • Indyfani
  • Viestejä: 248
  • Control-
Vs: Star Trek
« Vastaus #13 : 22.06.2008 klo 19:00:24 »
Nojaa en tykänny tosta. Liian tylsä oli. ;)
Foorumeilla vietetty aika: 10 080 000 sadasosaa 05.08.08 Klo 19:38

Indy-jäbä

  • Indyfani
  • Viestejä: 253
    • Sähköposti
Vs: Star Trek
« Vastaus #14 : 15.07.2008 klo 20:45:46 »
Tässä muuten lisää tietoa tulevasta Star Trek-elokuvasta: elokuvan ohjaajaksi oli valittu J.J. Abrahms, joka tunnetaan Lostin luojana ja Cloverfieldin ohjaajana. Vaikka tää onkin vanhaa tietoa, niin mä nyt vaan lisäsin tän tähän. Muuten, tässä olis teaser traileri tästä elokuvasta, olkaa hyvä:
http://www.youtube.com/watch?v=xuksQwGOTVs
KNEEEEEEEEEEEEEL!!!

Indiana Jones!!!

  • Indyfani
  • Viestejä: 13
  • Laiskaksi haukutaan vaikka mitään en oo tehny :(
Vs: Star Trek
« Vastaus #15 : 01.04.2009 klo 18:44:49 »
Nyt, kun kerran Star Warsista on jo tehty aihe, niin päätin itse tehdä aiheen toisesta suositusta sci-fi-sarjasta, Star Trekistä. Mitä mieltä olette siitä, onko alkuperäinen parempi kuin The Next Generation vai toistepäin, ja kuka on lempinäyttelijänne Star Trekissä? Tänne vaan höpöttämään, vain taivas on rajana.
Olen joskus kattonu teeveestä ja pelannu pelii PC:llä,muuta kokemusta ei ole Star Trekistä  :whip:
INDIANA JONES!!!

Indy-jäbä

  • Indyfani
  • Viestejä: 253
    • Sähköposti
Vs: Star Trek
« Vastaus #16 : 25.05.2009 klo 18:31:39 »
Onkos muuten ketään käynyt kyttäämässä tota just tullutta Star Trekiä? Ite en oo, mutta taidan mennä, koska hyvät kehut on saanut. Vai onko täällä toisin?
KNEEEEEEEEEEEEEL!!!

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Star Trek
« Vastaus #17 : 25.05.2009 klo 18:45:52 »
Joo on se ihan hyvä leffa. Vähän heikkenee puolivälin jälkeen mutta lipun arvoinen.

Indy-jäbä

  • Indyfani
  • Viestejä: 253
    • Sähköposti
Vs: Star Trek
« Vastaus #18 : 31.05.2009 klo 12:36:58 »
Kävin kattomassa perjantaina ja olihan se kattomisen arvoinen. Erikoisefektit oli vähän niinkuin Star Warsista (oliko ILM:n porukka työskennellyt tässä leffassa?), mutta onneksi niiden käyttö on rajattu. Uudet näyttelijät ovat vakuuttavia vanhojen hahmojen rooleissa, ja Leonard Nemoyn cameo-rooli tuo vanhaa tuulahdusta TOS:in ajoilta. Suosittelen, en vain sci-fistä pitäville vaan myös kaikille hyvistä leffoista diggaaville.
KNEEEEEEEEEEEEEL!!!

anttu3231

  • Indyfani
  • Viestejä: 99
Vs: Star Trek
« Vastaus #19 : 31.05.2009 klo 12:40:51 »
en oo varma mut eiks noit tullu vähän aikaa sitten myös mtv3-leffalt?

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Star Trek
« Vastaus #20 : 31.05.2009 klo 17:42:49 »
Joo ILM askarteli leffan parissa yli puolitoista vuotta. Tietääkseni Maikkarilta tuli Star Wars -leffoja eikä Trekkejä tai sitten olen missannut kyseiset esitykset.

Indy-jäbä

  • Indyfani
  • Viestejä: 253
    • Sähköposti
Vs: Star Trek
« Vastaus #21 : 31.05.2009 klo 18:00:53 »
Leffalla nyt näkee kaikenlaisia elokuvia, mutta pääasiallisesti Nelonen näyttää näitä Trekkejä, sillä Nelonenhan näyttää pääkanavista eniten Paramountin leffoja, joihin myös Indy kuuluu.
KNEEEEEEEEEEEEEL!!!