Äänestys

Olen aivan varma että banaani...

...on ainoastaan apinoiden ruokaa!
2 (8.7%)
...on parasta mitä tässä mailmassa on!
0 (0%)
...on roskaruokaa
0 (0%)
...ei voi olla roskaruokaa, koska hedelmät ovat terveellisiä ja maittavia!
8 (34.8%)
...ei voi olla roskaruokaa, vaikka roskaa se onkin niin ruuaksi sitä ei voi laskea!
3 (13%)
...on mahassani.
5 (21.7%)
...lensi juuri pääni yli!
5 (21.7%)

Äänestäjiä yhteensä: 23

Kirjoittaja Aihe: Aivan turha aihe.  (Luettu 61723 kertaa)

IndianaFlippo

  • Indyfani
  • Viestejä: 248
  • Control-
Vs: Aivan turha aihe.
« Vastaus #75 : 29.04.2008 klo 19:25:09 »
Meijän mökki on vekaranniemessä joten älkää sitte räjäyttäkö sitä se on nimittäin ihan hirrestä tehty.

En, en syö.Tämä taitaakin jakaa aika vahvasti mielipiteitä.
Ainoa Vekaranniemi jonka kuukkeli löysi sijaitsee Oulujärven rannalla. Jos on samasta niemestä kyse, niin sijaitsee maantieteellisesti aika pahuksen kaukana Valkealan varuskunnasta.
Juu juuri sitä paikkaa tarkoitinkin. :tup:
Foorumeilla vietetty aika: 10 080 000 sadasosaa 05.08.08 Klo 19:38

Petesuuri

  • Indyfani
  • Viestejä: 867
  • Tuo on irvailua.
    • Ah hah hah haa...
    • Sähköposti
Vs: Aivan turha aihe.
« Vastaus #76 : 29.04.2008 klo 21:17:09 »
Oulujärveäkö siis?

Voih, Mökki jota minä käytän on niillä tienoilla :D
Hmmm... Onpas hyvää teetä!

Juspe

  • Indyfani
  • Viestejä: 101
  • Olen vakavissani, se oli vitsi!
    • Sähköposti
Vs: Aivan turha aihe.
« Vastaus #77 : 14.05.2008 klo 10:29:33 »
Tähän offtopicciin lienee voinen sanoa että terve vain kaikille taas. Olen ollut pitkään poissa ja hiljaa, mutta jos nyt taas jaksaisi hetken aikaa käydä täällä foorumilla turisemassa turhia. ;)

Ja joo, banaania nassuun pojaat!
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä, etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi.

reksa

  • Tiskaaja
  • Viestejä: 365
    • Sähköposti
Vs: Aivan turha aihe.
« Vastaus #78 : 14.05.2008 klo 18:25:11 »
Jee, teretulemast takasin. Ota paukku ja sen sellasta. Valomerkkiähän ei ole eikä tule. Eli siitä vaan örveltämään. Jatka matkaasi Kännitopikkiin.

Finn

  • Portsari
  • Viestejä: 927
    • Sähköposti
Vs: Aivan turha aihe.
« Vastaus #79 : 14.05.2008 klo 18:52:21 »
Jaaha, tervetuloa takaisin veli Juspellekin. Jokos tiketit vuoden elokuvataidepläjäykseen on hankittuna?
Miksi portsarilla on pamppu vasemmassa kädessä?
...koska asiakas on aina oikeassa.

Raven.TheRaider.Net

Juspe

  • Indyfani
  • Viestejä: 101
  • Olen vakavissani, se oli vitsi!
    • Sähköposti
Vs: Aivan turha aihe.
« Vastaus #80 : 15.05.2008 klo 09:05:25 »
Ei ole vielä lippuja hommattu, pitänee käydä hankkimassa. Kyllä sen viikonlopun aikana kuitenkin voisi käydä täällä Suomen Mansessa katsomassa. :)
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä, etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi.

Juspe

  • Indyfani
  • Viestejä: 101
  • Olen vakavissani, se oli vitsi!
    • Sähköposti
Vs: Aivan turha aihe.
« Vastaus #81 : 22.05.2008 klo 18:07:51 »
Turha aihe ja turha viesti, mutta JEE, huomenna katsomaan Indy. Rokrok. Klo 15 alkaa lähetys Suomen Manchesterissa. Sinne siis.

Ja joo, kappas vain, olishan tän viestin voinut kirjoittaa tuonne toiseen huoneeseenkin jossa muutkin ovat asiasta ilmoitelleet... :P
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä, etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi.

Finn

  • Portsari
  • Viestejä: 927
    • Sähköposti
Vs: Aivan turha aihe.
« Vastaus #82 : 22.05.2008 klo 18:44:56 »
Turha aihe ja turha viesti, mutta JEE, huomenna katsomaan Indy. Rokrok. Klo 15 alkaa lähetys Suomen Manchesterissa. Sinne siis.
Sama paikka, sama aika. Moikataan jos tavataan. Jos ei, niin sit ei.
Miksi portsarilla on pamppu vasemmassa kädessä?
...koska asiakas on aina oikeassa.

Raven.TheRaider.Net

Juspe

  • Indyfani
  • Viestejä: 101
  • Olen vakavissani, se oli vitsi!
    • Sähköposti
Vs: Aivan turha aihe.
« Vastaus #83 : 23.05.2008 klo 09:41:45 »
Rivi 14 paikat 1 ja 2. Mut tunnistaa tyhmästä naamasta. Morjesta jos näet. :P
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä, etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi.

Juspe

  • Indyfani
  • Viestejä: 101
  • Olen vakavissani, se oli vitsi!
    • Sähköposti
Vs: Aivan turha aihe.
« Vastaus #84 : 30.05.2008 klo 09:39:54 »
Mites muuten, olikos se ylipäällikkö armeijassa nyt? Miten on mennyt ja koska kotiutuu? :)
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä, etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi.

Finn

  • Portsari
  • Viestejä: 927
    • Sähköposti
Vs: Aivan turha aihe.
« Vastaus #85 : 30.05.2008 klo 17:56:48 »
Vuoden se siellä taitaa lojua, ja kohtahan on puolet takana. Sen tarkemmin en ole viime aikoina viittiny ottaa selvää mitä se siellä touhuaa.

No kai se itekkin kertoo kunhan kerkiää...
Miksi portsarilla on pamppu vasemmassa kädessä?
...koska asiakas on aina oikeassa.

Raven.TheRaider.Net

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Aivan turha aihe.
« Vastaus #86 : 30.05.2008 klo 21:13:22 »
Tulenjohto-AUO, TJ 217.

Indiana Jone

  • Indyfani
  • Viestejä: 42
    • Sähköposti
Vs: Aivan turha aihe.
« Vastaus #87 : 08.06.2008 klo 16:58:43 »
Njaa, no mä just söin sen banskun et jee, masust löytyy..
Ai allekirjoitus?
Mickey Mouse

Finn

  • Portsari
  • Viestejä: 927
    • Sähköposti
Vs: Aivan turha aihe.
« Vastaus #88 : 08.06.2008 klo 17:10:02 »
Hei, ei kai meidän uus tulokas vaan floodaa täällä?
Miksi portsarilla on pamppu vasemmassa kädessä?
...koska asiakas on aina oikeassa.

Raven.TheRaider.Net

Indiana Jone

  • Indyfani
  • Viestejä: 42
    • Sähköposti
Vs: Aivan turha aihe.
« Vastaus #89 : 08.06.2008 klo 17:11:56 »
Hei, ei kai meidän uus tulokas vaan floodaa täällä?

HAHAHAhaaha.... EEEENHÄN MINÄ NYT FLOODAA... Oho, capslokki vähän sekasin.. = FLOODOMGOMG
Ai allekirjoitus?
Mickey Mouse

Finn

  • Portsari
  • Viestejä: 927
    • Sähköposti
Vs: Aivan turha aihe.
« Vastaus #90 : 08.06.2008 klo 17:24:59 »
Jaaha, ja kuukauden peeloimman postauksen palkintona lävähti pari päivää porttikieltoa.
Miksi portsarilla on pamppu vasemmassa kädessä?
...koska asiakas on aina oikeassa.

Raven.TheRaider.Net

IndianaFlippo

  • Indyfani
  • Viestejä: 248
  • Control-
Vs: Aivan turha aihe.
« Vastaus #91 : 08.06.2008 klo 18:57:47 »
Jaaha, ja kuukauden peeloimman postauksen palkintona lävähti pari päivää porttikieltoa.
Joo vähän haiskahtaa siltä, että tyyppi tahtoo vähän nopeesti indyvillen viestimäärän kärkeen. Sellasta vauhtia noita postauksia, että ei perässä pysy. 36 viestiä per päivä, että huhhuh.
Foorumeilla vietetty aika: 10 080 000 sadasosaa 05.08.08 Klo 19:38

Petesuuri

  • Indyfani
  • Viestejä: 867
  • Tuo on irvailua.
    • Ah hah hah haa...
    • Sähköposti
Vs: Aivan turha aihe.
« Vastaus #92 : 08.06.2008 klo 20:10:23 »
Äh, älkää nyt ihan suoraan kaveria syvimpään kuiluun heittäkö :D Tuleehan noita viestejä päivässä ja lyhyitä viestejä mutta vaikuttaa ihan lystiltä kaverilta. :D

Ja kyllä täällä kaikki viestejen suhteen taitaa vähän rauhottua kun aikaa vähän kertyy. En minäkään tainnut alkuaikoina se kaikkein ihanin viestin kirjoittaja olla  : D (tosin nyt sitten?)

Mutta jees, tervetuloa takaisin Baariin parin päivän päästä Jone!
Hmmm... Onpas hyvää teetä!

annu

  • Narikkatyttö
  • Viestejä: 182
Vs: Aivan turha aihe.
« Vastaus #93 : 08.06.2008 klo 23:19:50 »
Jaaha, ja kuukauden peeloimman postauksen palkintona lävähti pari päivää porttikieltoa.

Oho, Finn-setä laittaa ensimmäisen porttarin. Huh huh...

Mutta joo, postauksia oli kyl sellanen määrä, että hirvitti. Jonehan menis tolla tahdilla muutamassa päivässä miun viestimäärän ohi, se vasta kamalaa olis. :D

Joo vähän haiskahtaa siltä, että tyyppi tahtoo vähän nopeesti indyvillen viestimäärän kärkeen. Sellasta vauhtia noita postauksia, että ei perässä pysy. 36 viestiä per päivä, että huhhuh.

Tuon lisäks, miun mielestä on ihan tarkotuksenmukasta ja oikeutettua, että VeePeellä on tällä foorumilla eniten kirjotettuja viestejä. Muuten missään olis mitään järkee...
« Viimeksi muokattu: 08.06.2008 klo 23:26:58 kirjoittanut annu »

Petesuuri

  • Indyfani
  • Viestejä: 867
  • Tuo on irvailua.
    • Ah hah hah haa...
    • Sähköposti
Vs: Aivan turha aihe.
« Vastaus #94 : 08.06.2008 klo 23:57:11 »
Älkääkö ny kukaan turhaan viestien perään katelko. Ei täällä kukaan saa kunnioitusta viestien määrän perusteella vaan niiden viestien sisällön. Lyhyitä ja asiamattomia viestejä nyt kukaan ei oikein osaa arvostaa, jollei ne tule kauniisti sopivaan väliin ja vähän. Jotkut rivin hauskat letkautukset jotka menevät ohi aiheen on ihan mukavaa luettavaa ja monesti saavatkin minut nauramaan mutta rajansa kaikella :)

Viestien sisällönperusteella mullakin on jokaisesta baarilaisesta oma kuva ja kunnioitus kasvaa sen mukaisesti. Että lukekaa ne viestit, ei viestien määrää.


Edit
Ja jotain vielä aivan ruhaa tähän loppuun selostan!
Elikkä elikkä. Baari pääsee vapaalle musta tässä nyt hetkeksi kun olen menossa kesäleirille huomenna.  Palaan sitetn jo perjantaina että koittakaa nyt nauttia ajasta kun siitä pystytte... Ja hei pliis, älkää hukuttako Baaria viestitulvalla. En mää jaksa kaikkia kerralla lukea kun palaan :(

-kiitos. Nähdään pian!
« Viimeksi muokattu: 09.06.2008 klo 00:18:51 kirjoittanut Petesuuri »
Hmmm... Onpas hyvää teetä!

Finn

  • Portsari
  • Viestejä: 927
    • Sähköposti
Vs: Aivan turha aihe.
« Vastaus #95 : 09.06.2008 klo 00:35:38 »
No niin, Portsari vaivautuu vaihteeks tekeen töitäkin ja siitä saadaan heti kauhea pomilointi päälle...

Eipä tässä tosiaan kannata joka aiheeseen länkyttää ihan vaan sen takia että sais äänensä kuuluviin, sitä sanottavaa kannattaa oikeasti myös olla, ja ennenkaikkea jotain sellaista sanottavaa missä on sisältöäkin. Ja vaikka nyt eräälle sählärille tulikin pari päivää pakkolomaa niin ei täällä onneksi ketään pysyvästi tuomita, että tervetuloa vaan takasin pari päivää vanhempana (ja toivottavasti viisaampana). Tietty jos mitään ei näytä menneen jakeluun niin on pakko miettiä vähän pidempääkin hermolepoa, mutta tässä vaiheessa mennään näillä.



Ja Petelle hauskaa leiriviikkoa, elä huku järveen eläkä sammu nuotion päälle!
Miksi portsarilla on pamppu vasemmassa kädessä?
...koska asiakas on aina oikeassa.

Raven.TheRaider.Net

Juspe

  • Indyfani
  • Viestejä: 101
  • Olen vakavissani, se oli vitsi!
    • Sähköposti
Vs: Aivan turha aihe.
« Vastaus #96 : 09.06.2008 klo 08:09:25 »
Hyvä portsari! Saat kaiken tukeni. :)
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä, etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi.

Masa

  • Kyyppari
  • Viestejä: 511
    • Indiana Jones Varasto
    • Sähköposti
Vs: Aivan turha aihe.
« Vastaus #97 : 09.06.2008 klo 10:30:20 »
Hyvä portsari! Saat kaiken tukeni. :)

Kyllä, minustakin Finn teki oikean ratkaisun.

Indiana Jone

  • Indyfani
  • Viestejä: 42
    • Sähköposti
Vs: Aivan turha aihe.
« Vastaus #98 : 11.06.2008 klo 22:15:38 »
Äh, älkää nyt ihan suoraan kaveria syvimpään kuiluun heittäkö :D Tuleehan noita viestejä päivässä ja lyhyitä viestejä mutta vaikuttaa ihan lystiltä kaverilta. :D

Ja kyllä täällä kaikki viestejen suhteen taitaa vähän rauhottua kun aikaa vähän kertyy. En minäkään tainnut alkuaikoina se kaikkein ihanin viestin kirjoittaja olla  : D (tosin nyt sitten?)

Mutta jees, tervetuloa takaisin Baariin parin päivän päästä Jone!

Jaa, mulla oli siis bännit, himpura, luulin ettei yhteys pelaa, kiitos, purin koneen kahteen kertaan, formatoin kolmesti ja muuta sälää! Hahaa, luffy pitää luffyn puolia = torvelo torvelon.
Ai allekirjoitus?
Mickey Mouse

Petesuuri

  • Indyfani
  • Viestejä: 867
  • Tuo on irvailua.
    • Ah hah hah haa...
    • Sähköposti
Vs: Aivan turha aihe.
« Vastaus #99 : 09.11.2008 klo 21:44:34 »
Näin turha-jätkä kun olen niin kai minä tänne baarin turhimpaaan aiheeseenkin kirjoitan. Pahoitteluni, katosin vain kuvioista enkä palannut. Nyt kai palasin mutta tuskinpa alan aktiivisesti käymään. paikoittain saatan vähän selailla :3 Nytkään ei jaksaisi millään lukea kaikkia viestejä kun joka aihe tuntuu olevan täynnä. Niin, ja jos on tullut jotain kysymkyksiä/ asioita minulle niin paras varmaan pitkää yksityisviestillä kun en mä kuitenkaan kaikkia aiheita ala seulomaaan ^^


Oon mäkin ihmemies. Täällä jotain höyryilen vaikkei mitään asiaa ole. Onko mulla muka sitten ollut jotain asiaa. eipä kai..
Hmmm... Onpas hyvää teetä!