Indiana Jones and the Fate of Atlantiksen läpipeluuohje: Tiimipolku

Puhu Sophialle ja sano haluavasi etsiä Atlantiksen hänen kanssaan. Lennä Algeriin.

Kuva 4

Alger: Puhu veitsenheittelijälle ja kysy josko Sophia viitsisi toimia veitsenheittelijän apulaisena. Sophian siirtyessä tarkkailemaan heittelyn turvallisuutta tönäise hänet estradille.

Kuva 5

Mene vasemmalla olevalle kujalle ja ota naamio. Kysy Omarilta paljonko se maksaa ja lennä Monte Carloon.

Monte Carlo: Puhu Trottierille. Hän on ruskeassa puvussa ja hänellä on harmaat hiukset. Sano olevasi Indiana Jones Barnett Collegesta. Kysy Atlantiksesta. Hän kysyy sinulta kysymyksen, jonka vastauksen löydät Dialogista. Muista kaikki mitä hän sanoo ja pyydä hänet ylös Sophian Nur-Ab-Sal -istuntoon (seance). Ylhäällä voit hankkia aurinkokiven kahdella tapaa.

  1. Voit hommata sen puhumalla Trottierille Sophiana. Sinun täytyy vastata kysymyksiin samalla tavalla kuin Trottier aikaisemmin kertoi Indylle. Kun hän kysyy kuinka monta sormea hänellä on selkänsä takana, tallenna peli ja arvaa jotakin. Jos vastaus on väärin, lataa tallennus ja arvaa uudestaan. (Tällä tavalla et tarvitse naamiota)
  2. Kun hän on ylhäällä, käske Sophian kiinnittää Trottierin huomio. Avaa komero ja ota taskulamppu. Ota lakana sängystä. Avaa sulakelaatikko ja polta sulake. Yhdistä lakana, naamio ja taskulamppu kammottavaksi Atlantis-hirviöksi.
Kuva 6

Saat aurinkokiven. Lennä Algeriin.

Alger (2): Mene taas Omarin luokse ja näytä hänelle aurinkokivi. Palattuasi ratsastusretkeltä vaihda naamio johonkin Omarin tavaroista. Mene kysymään hedelmäkauppiaalta josko hän vaihtaisi sen päivän tarjoukseen, kyyhkyspaistiin vartaassa (squab). Jos ei, vaihda se toiseen tavaraan Omarilla kunnes myyjä suostuu. Saatuasi vartaan anna se kerjäläiselle. Mene katolle ja vilauta ilmaislippua miehelle. Nouse palloon ja katkaise köysi veitsellä.

Kuva 7

Painele hiiren vasenta ja oikeaa nappia laskeaksi ja lisätäksesi korkeutta ja muuttaaksesi suuntaa. Käy välillä leireissä näyttämässä karttaa. Löytäessäsi lopulta kaivoksen laskeudu sinne. Avaa konepelti ja mene tikkaita pitkin alas. Ota letku, laivan kaari ja saviruukku. Avaa generaattorin bensatankki ja kiipeä tikkaat ylös. Avaa bensatankki, tökkää letku siihen ja laita ruukku letkun päähän töyttymöön. Ota letku ja sulje bensatankki. Mene alas ja kaada ruukun bensat generaattorin tankkiin. Käynnistä generaattori. Murenna seinää laivan kaarella ja työnnä tappi reikään. Laita aurinkokivi siihen ja katso Dialogista oikea asento. Katso aurinkokiveä, käännä se oikeaan asentoon ja iske tappia. Ota aurinkokivi ja sammuta gene. Avaa generaattori ja ota sytytystulppa. Mene ylös ja laita sytytystulppa moottoriin. Laita virranjakaja moottoriin, hyppää ratin taakse ja lennä Kreetalle.

Kreeta: Mene vasemmalle raunioille ja sillan yli vasemmalle. Ota maanmittauslaite ja käy jokaisessa huoneessa. Sinun pitäisi löytää seinäpiirros, johon kuuluu härän pää, sarvet, häntä ja kuukivi. Katso kaikkia kiviä ja työnnä niitä jotka ovat irrallaan. Löydettyäsi kaksi patsasta laita maanmittauslaite niiden päälle. Tiiraile laitteen läpi kaivausten keskellä olevia sarvia. Kun laitteesta lähtevät säteet kohtaavat ja X ilmaantuu maahan, kaiva sen kohdalta laivan kaarella. Saat kuukiven. Häivy raunioilta ja kävele niin oikealle kuin pystyt. Laita kivikiekot kivialustalle (stone pedestal). Katso Dialogista asento ja käännä kiekot oikeaan asentoon. Paina nappia ja hakkaa vartija. Ota kiekot ja marssi sisään.

Sisällä ota kaksi kivipäätä ja mene oviaukosta. Iske ruoskalla viimeinen kivipää edellisestä huoneesta. Mene ylhäällä olevaan huoneeseen ja sieltä vasempaan oviaukkoon. Siirry tästä huoneesta heti vieressäsi vasemmalla olevaan huoneeseen. Iske ruoskalla patsaan päätä ja mene sen viereen (voit myös laskeutua yhdessä Sophian kanssa.

Kuva 8

Laskeuduttuasi alas katso Sternhartin lappua ja hänen sauvansa sekä maailmankivi. Katso vesiputousta ja käytä sen takana olevaa ketjua. Kävele päättömän patsaan kautta takaisin vasemmalla olevaan huoneeseen ja laita päät alustalle. Mene auenneesta ovesta sisään ja ylemmästä oviaukosta. Jatka oikealle kunnes tulet huoneeseen jossa on vastapaino. Käytä sauvaa irtonaiseen kiveen ja palaa ylemmän ja alemman oviaukon huoneeseen. Mene alemmasta oviaukosta ja jatka matkaa oikealle kunnes tulet patsaan huoneeseen. Työnnä sauva patsaan suuhun ja ota laatikko sekä orichalcum-helmi. Laita helmi laatikkoon ja palaa Sternhartin luo.

Mene takana olevasta oviaukosta ja pyydä Sophiaa kiipeämään reiästä. Mene portin takana olevaan oviaukkoon ja pyydä Sophiaa laittamaan kaulakorunsa laatikkoon. Käytä kalaa jokaisessa huoneessa kunnes löydät huoneen jossa se osoittaa seinää päin. Kaiva seinää laivan kaarella, avaa ovi ja mene sisään. Avaa toinen ovi, laita kivet keskellä huonetta olevaan tappiin ja katso Dialogista oikea asento.

Kuva 9

Käännä kivet oikeaan asentoon ja paina nappia. Mene auenneesta ovesta äläkä unohda ottaa kivikiekkoja. Vaihda Kernerin kanssa kivet Sophian henkeen ja kaiva seinää laivan kaarella. Mene sukellusveneelle, hakkaa kapteeni ja vedä vivusta. Puhu mikrofoniin ja käske koko miehistöä siirtymään sukellusveneen päähän. Mene alas ja vasemmalle. Ota lihaa ja leipää ja tee voileipä. Ota kannu ja valuta siihen akkuhappoa. Väännä molemmista ylhäällä olevista vivuista. Mene alas ja vasemmalle. Puhu Sophialle ja käske häntä häiritsemään vartijaa. Kierrä vartijan taakse ja mene häntä kohti. Puhu vartijalle ämpäreistä (pail). Ota imukuppi ja kapua takaisin torniin. Laita imukuppi vivun tilalle ja mene alas ja oikealle. Avaa luukku, mene alas ja kaada akkuhappo laatikkoon. Ota kivet ja avain sekä palaa Sophian luokse. Avaa ratti avaimella ja käännä rattia. Ohjaa itsesi ilmalukkoon.

Atlantis »

IndyVille