Kirjoittaja Aihe: Pointshop + PTC-sivut -Rahan tekoa netissä-  (Luettu 7230 kertaa)

IndianaFlippo

  • Indyfani
  • Viestejä: 248
  • Control-
Pointshop + PTC-sivut -Rahan tekoa netissä-
« : 02.10.2008 klo 15:50:30 »
Onkos kellään minkäänlaisia kokemuksi minun lisäksi näistä paikoista paikasta? Mielestäni jokaisen kannattaisi tutustua noihin sivustoihin. Eli Pointshop on tanskalainen sivusto, jossa pelataan pisteillä ja pisteitä saa kyselyjen tekemisestä, kavereiden saamisesta pointshoppiin ja kaikenlaisilla muilla tavoilla. Itse asiassa tämä on hyvin helppoa. Kaikenlaiset sponsorit maksavat siitä, että sivustot mainostavat heitä ja maksavat siitä hyvät rahat. On myös sivuja, joista saa rahaa pelkällä mainosten klikkailulla. Mutta pointshop poikkeaa muista. Siellä keräämilläsi pisteillä voit ostaa ihan mitä vaan sen hetken piste määrällä saat. Ja mikä parasta SE ON TÄYSIN ILMAISTA JA LUOTETTAVAA. Itselläni on pelkästään positiivisia kokemuksia pointshopista ja olen jo vaikka mitä tavaraa sieltä saannutkin. Enimmäkseen olen vaan karkkia sieltä ottanut, mutta pari suurempaakin ostosta olen tehnyt. Kun/jos rekisteröidyt pointshoppiin mene sinne tämän linkin kautta niin hyödyn vähän, mutta sinäkin saat hyvän aloituskohdan. Eli kaikki joukolla pointshoppiin!
Minulta voi kysellä muutakin sitten kyseisestä paikasta.
E: Kun olet rekisteröitynyt pointshoppiin tee heti ensiksi kaikki takuut. Ensiksi vaikka numero takuu sitten sähköposti ja viimeiseksi osoite takuu. Numero takuussa laita numerosi ruutuun ja kännykkääsi tulee viesti, jossa on pin koodi ruutuun.


Seuraavaksi siirrytään giveaway sivustoihin. Giveaway on sivusto, josta saa melkein ilmaisella iPodeja, iPhoneja, Konsoleita, Tietokoneita ja kaikkea muuta kivaa. Tästäkin paikasta minulla on vain positiivista sanottavaa. Homma toimii näin: Ensin rekisteröidyt Giveawayhin ja laitat kenttään ensiksi mitä haluat ja sen jälkeen sähköpostiosoitteesi. Sen jälkeen täytät kentät ja lopulta pääset hommiin hankkiessasi valitsemaasi lahjaa. Tuossakin sivulla on todella paljon mainontaa ja suurin osa niistä on aivan älyttömän hyviä tarjouksia, mutta niistä juuri sponsorit maksavat. Mutta kehotan sinua tekemään näin: Kopioi ref linkkisi ja levitä sitä kavereillesi, jotta he tekisivät saman kuin sinä. Näin olet kokoajan lähempämä lahjaasi ja lopulta saat sen. Siksipä aloita rekisteröitymällä minun ref linkistä niin hyödyn taas vähän, mutta tällä tavalla aloitat lahjasi metsästyksen!
Mutta huomatkaa, että joudut tekemään jonkun ostoksen ennenkun saat lahjaasi. Mutta mielestäni kannatti laittaa 4e yhteen tehtävään jolla saa iPhonen tai muun lahjan. Myöskin saat pisteitä vasta kun kaverisiki on tehnyt yhden "ostoksen".
Silti giveaway on melko hankala tapa saada lahjansa, sillä harvalla riittää potentiaalia tilata yksikin alle pari euroa maksava asia.

Sitten onkin se kaikista suosituin sarja eli "Click and earn". Toisin sanoen teet tunnukset alertpay:hun, joka on nettipankki (ilmainen sellainen) jonne voi tallettaa rahaa ja myöhemmin siirtää rahat vaikkapa tilillesi tai paypaliin. Sen jälkeen rekisteröidy jollekkin Click and earn sivulle joista kohta vähän kerron enemmän.

PTC-sivut:

Buxout
Mainokset ovat arvoltaan $0.01.
Payout 5 dollaria.
Referaaleilta 50% tienauksista.
Yleensä n. 5 mainosta päivässä.
Välittömät maksut. Maksujen saamisessa menee vain muutama sekunti!
50% bonus referaaleille.

BuxEast (Väliaikaisesti alhaalla)
Mainokset ovat arvoltaan $0.01.
Payout ainoastaan 2 dollaria!
Referaaleilta 50% tienauksista.
Yleensä n. 10 mainosta päivässä.

ClickMX
$0.05 Sign-up Bonus
Mainokset ovat arvoltaan $0.01.
Payout 10 dollaria.
Referaaleilta 100% tienauksista.
Yleensä n. 15 mainosta päivässä.
 
BuxP
Mainokset ovat arvoltaan $0.005.
Payout 7.99 dollaria.
Referaaleilta 50% tienauksista.
Yleensä n. 15 mainosta päivässä.
50% bonus referaaleille.

Clickerscompany
Mainokset ovat arvoltaan $0.0025.
Payout ainoastaan 1,5 dollaria.
Referaaleilta 50% tienauksista.
Yleensä n. 20 mainosta päivässä.
50% bonus referaaleille.

Bux.to
$0.05 signup bonus
Mainokset ovat arvoltaan $0.01.
Payout 10 dollaria.
Referaaleilta 100% tienauksista.
Yleensä n. 15 mainosta päivässä!
Pisin maksuaika!

CashMyBux
Mainokset arvoltaan $0.01.
n. 15 mainosta päivässä

NeoBux
Välittömät maksut!
Mainokset arvoltaan 0.01 memberinä 0.02$.
n.4 mainosta päivässä, mutta pystyy avata välillä montakin kertaa päivässä.
Payout vain 2e

Mainbux
Mainokset 0.01$.
Refeaaleista 50%
n. 10 mainosta päivässä

Clickin'me
Mainokset 0.01$.
n. 10 mainosta päivässä

SurveySavvy
Saat 5-30 dollaria, joka Surveystä, jonka suoritat! Aluksi joudut silti tekemään n. 40 minuutin alku surveyn, jonka perusteella he valitsevat sinulle sopivat surveyt!


On myös monia muita, mutta nuo ovat sivut joita itse olen testannut jo todennut toimiviksi.
Kannattaa myös varoa osaa Click and earn sivuista sillä on myös todella paljon Scammi sivuja, jotka eivät maksa. Mutta nuo toimivat ainakin varmasti!

Sitten vähän sanastoa:
Refeaali= Joku muu ihminen, jonka olet saanut ns. apulaiseksesi. Saat heiltä aina tietyn prosenttiosuuden verran rahaa heidän tienesteistään. Siis he eivät menetä mitään.

Payout= Rahan määrä millon voi ottaa rahat tilillesi alertpayhin. Eli kun olet tienannut payoutin verran rahaa sivulla niin voit ottaa cashbackin eli maksun tilillesi.

Kaikki nuo sivut, jotka mainistin ovat varmasti täysin luotettavia ja turvallisia.

Jos rekisteröidyt jostain linkeistä mitä laitoin niin tulet reffukseni. Mutta voit myös rekisteröityä ilman minulle reffaamista, mutta joudut loppujen lopuksi kuitenkin jonkun refeaaliksi, koska suurimmalla osalla sivuista on refeaalien osto mahdollisuus.
Sitten vielä lopuksi, että kopioin suurimman osan noista sivuista erään toisen topicista, mutta niitä olen minäkin käyttänyt, mutta en ollut eka joka nuo valitsivat!
Lopulta voit tienata todella paljonkin rahaa, jos olet ahkerana monella sivulla ja sinulla on joka sivulla myös paljon reffuja.
Jokanen joka tahtoo tienata helposti ja vieläpä pienellä työllä ja jolla löytyy motivaatiota tähän niin suosittelen ihmeessä. Tämän hetken paras tuotto oli viime kuussa, kun sain 58e. Ei se vielä paljon ole, mutta kuitenkin ilmaista rahaa tekemättä melkein mitään.

Joo, että hellulei! ;)

E:Joo editoin topicin kuosiin ja onkimaan reffujahan tänne tulin, mutta en päässyt jostain syystä baariin, kun koneessa jotain mätää oli, mutta nyt illasta taas toimi. Olisin lisännyt nuo reffu bonukset, mutta eipäs sillä enää väliä:

Muista, että jos tulet refeaalikseni saat 50% bonuksen minulta!
Hetikun olet tienannut minulle payoutin verran rahaa lähetän sinulle 50% siitä!

« Viimeksi muokattu: 05.10.2008 klo 20:12:16 kirjoittanut IndianaFlippo »
Foorumeilla vietetty aika: 10 080 000 sadasosaa 05.08.08 Klo 19:38

Masa

  • Kyyppari
  • Viestejä: 511
    • Indiana Jones Varasto
    • Sähköposti
Vs: Pointshop + PTC-sivut -ILMAISTA RAHAA-
« Vastaus #1 : 05.10.2008 klo 13:17:16 »
Ei voi muuta sanoa kun että joopa joo.

Finn

  • Portsari
  • Viestejä: 927
    • Sähköposti
Vs: Pointshop + PTC-sivut -ILMAISTA RAHAA-
« Vastaus #2 : 05.10.2008 klo 14:09:28 »
Ei sellaista asiaa olekaan kuin "ilmainen raha". Tekis melkein mieli lukottaa tämä mutta kun sen kuitenkin on avannut kohtalaisen siedettävän henkilön maineessa näillä malleilla liikuskeleva henkilö, niin olkoon.

Sen verran tosin pitää tehdä kiusaa että editoin referraalit helkuttiin noista linkeistä. Niitähän tässä ilmeisesti kalastellaan. Tutustukoon porukka markkinamiesten kommervenkkeihin ihan nollaeduilla. Plugaaminen ei IndyVilleen kuulu. Häpeä nulikka!
Miksi portsarilla on pamppu vasemmassa kädessä?
...koska asiakas on aina oikeassa.

Raven.TheRaider.Net

IndianaFlippo

  • Indyfani
  • Viestejä: 248
  • Control-
Vs: Pointshop + PTC-sivut -ILMAISTA RAHAA- (ja ilmasta unelmia)
« Vastaus #3 : 05.10.2008 klo 19:41:10 »
Ei sellaista asiaa olekaan kuin "ilmainen raha". Tekis melkein mieli lukottaa tämä mutta kun sen kuitenkin on avannut kohtalaisen siedettävän henkilön maineessa näillä malleilla liikuskeleva henkilö, niin olkoon.

Sen verran tosin pitää tehdä kiusaa että editoin referraalit helkuttiin noista linkeistä. Niitähän tässä ilmeisesti kalastellaan. Tutustukoon porukka markkinamiesten kommervenkkeihin ihan nollaeduilla. Plugaaminen ei IndyVilleen kuulu. Häpeä nulikka!
Ok! Suosittelen silti noita sivuja! Mutta en jaksa nyt hävetä, kun ruvetaan jo nulikoista puhumaan.
E: Korostin kirjotuksen. Eli missäs näin lukee? Säännöissä ei mainita mitään pluggaamisesta ja ei ole minun vika jos säännöt eivät ole täydelliset. Kannattaa varmaankin sittemmin lisätä sinne, että kaikenlainen mainostus, josta itse hyötyy ei ole sallittua sillä emme ole auttamis haluista porukkaa.
« Viimeksi muokattu: 08.10.2008 klo 17:36:44 kirjoittanut IndianaFlippo »
Foorumeilla vietetty aika: 10 080 000 sadasosaa 05.08.08 Klo 19:38

Finn

  • Portsari
  • Viestejä: 927
    • Sähköposti
Vs: Pointshop + PTC-sivut -Rahan tekoa netissä-
« Vastaus #4 : 13.10.2008 klo 14:12:30 »
Tuollainen luokitellaan aika monessa paikassa spämmiksi. Ja maalaisjärkeäkin voi käyttää sen arvioinnissa millaisen vastaanoton jokin asia aikaan saa... ja todetaan nyt että sellaiset tilanteet joissa joku vakikäyttäjä alkaa yllättäen toimimaan tavalla jota ylläpito ei katso hyvällä ovat aika harvinaisia (yleensä nämä tapaukset alun perinkin rekisteröityvät vain promotoidakseen jotain asiaa) joten on ihan inhimillistä etteivät sellaisiin sääntöihin ensimmäisinä päädy.

Tuota sääntösivua lukiessa kannattaakin muistaa se vanha lakiteksti: "Kaikki oikeudet muutoksiin pidätetään."
Miksi portsarilla on pamppu vasemmassa kädessä?
...koska asiakas on aina oikeassa.

Raven.TheRaider.Net

IndianaFlippo

  • Indyfani
  • Viestejä: 248
  • Control-
Vs: Pointshop + PTC-sivut -Rahan tekoa netissä-
« Vastaus #5 : 13.10.2008 klo 17:13:43 »
Tuollainen luokitellaan aika monessa paikassa spämmiksi. Ja maalaisjärkeäkin voi käyttää sen arvioinnissa millaisen vastaanoton jokin asia aikaan saa... ja todetaan nyt että sellaiset tilanteet joissa joku vakikäyttäjä alkaa yllättäen toimimaan tavalla jota ylläpito ei katso hyvällä ovat aika harvinaisia (yleensä nämä tapaukset alun perinkin rekisteröityvät vain promotoidakseen jotain asiaa) joten on ihan inhimillistä etteivät sellaisiin sääntöihin ensimmäisinä päädy.

Tuota sääntösivua lukiessa kannattaakin muistaa se vanha lakiteksti: "Kaikki oikeudet muutoksiin pidätetään."
Juu pahoittelen ja pyytäisin myös anteeksi, juujuu.
Foorumeilla vietetty aika: 10 080 000 sadasosaa 05.08.08 Klo 19:38