Kirjoittaja Aihe: LucasArts lopettaa oman tuotantonsa  (Luettu 22369 kertaa)

IndianaFlippo

  • Indyfani
  • Viestejä: 248
  • Control-
Vs: LucasArts lopettaa oman tuotantonsa
« Vastaus #25 : 05.08.2008 klo 14:44:35 »
kitjoittaa.
Tahatonta huumoria?
Oho! Mites siinä nyt näin kävi. Juu ihan vahinko oli.
Foorumeilla vietetty aika: 10 080 000 sadasosaa 05.08.08 Klo 19:38

Indy-jäbä

  • Indyfani
  • Viestejä: 253
    • Sähköposti
Vs: LucasArts lopettaa oman tuotantonsa
« Vastaus #26 : 05.08.2008 klo 19:52:42 »
Juu, toi mun "salaliittoteoria" tais jäädä vähän pahasti puoliväliin. Niin se hyöty siitä minun mielestäni on se, että he piilottavat itsensä uudella nimellä ja näin ollen saavat julkisuutta. Mutta onhan tuo vähän puuta heinää koko juttu, älkää ottako mallia nuoremmat, tai petytte.

Kyllä minä tuon koko julkaisija-homman tiesin mutta unohdan yleensä tällaiset simppelit asiat, valitan.

Tuo tuossa.
Sori, ei vieläkään leikkaa. Siis varmaan et nyt itse tajunnut viestiäni Nubian boy sekä IndianaFlippo, joten kerron, mitä tämä nyt tarkoitti: siis tiedätte, että nuoremmat kopioivat melkein (huom! melkein) kaikkea, mitä vanhemmat sanoo. Joten nuo nuoremmat, mahdollisesti Miksa sekä tuo uusi IHQ-Irina Spalko (voi ****u, tännekin on tullu joku saamarin pissis) ja jotkut vieraat saattaa tehdä tän suunnitelman, joka on puuta heinää. Se ei nyt varmaan ole mahdollista, mutta kaikkea voi käydä.

P.S. Voinko mäkin kutsua sua Nubiksi, kuullostaa aika sopivalta tohon sun nikkiin.
KNEEEEEEEEEEEEEL!!!

Miksa

  • Indyfani
  • Viestejä: 136
Vs: LucasArts lopettaa oman tuotantonsa
« Vastaus #27 : 05.08.2008 klo 21:09:52 »
Sori, ei vieläkään leikkaa. Siis varmaan et nyt itse tajunnut viestiäni Nubian boy sekä IndianaFlippo, joten kerron, mitä tämä nyt tarkoitti: siis tiedätte, että nuoremmat kopioivat melkein (huom! melkein) kaikkea, mitä vanhemmat sanoo. Joten nuo nuoremmat, mahdollisesti Miksa sekä tuo uusi IHQ-Irina Spalko (voi ****u, tännekin on tullu joku saamarin pissis) ja jotkut vieraat saattaa tehdä tän suunnitelman, joka on puuta heinää. Se ei nyt varmaan ole mahdollista, mutta kaikkea voi käydä.

Tiedokses: Olen aivan yhtä vanha, kuin sinä, nuori siis, mutten mikään kakara.
Ja taas tiedokses: Mistä ihmeestä päättelet, että minä otan tosissani kaiken, mitä jotkut vanhemmat sanoo? Minä en ala uskomaan kaikkeen mitä kuulen, vaan mietin asioita ja sanon: ''katsotaan, mitä tapahtuu''.

Eli anteeksi, nyt kun poltin päreeni näin(väsymys), mutta voisi vähän miettiä, ennen kuin kirjoittaa.

P.S. Itse en ainakaan uskoisi tuohon 'salaliittoteoriaan'.
« Viimeksi muokattu: 06.08.2008 klo 11:29:48 kirjoittanut Miksa »

Nubian boy

  • Indyfani
  • Viestejä: 275
    • Sähköposti
Vs: LucasArts lopettaa oman tuotantonsa
« Vastaus #28 : 05.08.2008 klo 21:16:29 »
No niin okei olit oikeassa en tajunnut luulin että tarkotit meitä kaikkia ja kyllä saatte sanoa mua Nubiksi jos haluutte  ;)
(se kyllä sopis tarkoitukseltaan paremmin jos oisin aikoinani laittanut nimekseni King Nub! Hyhohahahaa  :))

reksa

  • Tiskaaja
  • Viestejä: 365
    • Sähköposti
Vs: LucasArts lopettaa oman tuotantonsa
« Vastaus #29 : 06.08.2008 klo 12:29:26 »
Lainaus käyttäjältä: Indy-jäbä
tuo uusi IHQ-Irina Spalko (voi ****u, tännekin on tullu joku saamarin pissis)

Perusteluja tälle väitteelle?


Finn

  • Portsari
  • Viestejä: 927
    • Sähköposti
Vs: LucasArts lopettaa oman tuotantonsa
« Vastaus #30 : 06.08.2008 klo 14:41:53 »
Sedän ärähdys!

No niin juniorit, sitten loppuu se hiekkalaatikolle kuuluva "mun iskä on vanhempi kun sun iskä" -tyylinen mekastus joka on muutenkin offtopikkia. Jos nyt välttämättä haluatte puida toistenne henkisiä ikiä niin tehkää se vaikka tuolla baaritiskin puolella, huolimatta siitä että fyysinen ikä ilmeisesti estää useimmilla väkevien tarjoilun.
Miksi portsarilla on pamppu vasemmassa kädessä?
...koska asiakas on aina oikeassa.

Raven.TheRaider.Net

IndianaFlippo

  • Indyfani
  • Viestejä: 248
  • Control-
Vs: LucasArts lopettaa oman tuotantonsa
« Vastaus #31 : 06.08.2008 klo 15:21:31 »
Juupa juu. Tulipa tästäkin aika offtopic yhden pienen lauseen takia. Onneksi setä tuli ärjähtämään tähän väliin niin ei jatketa enää tällaista. Minä tahon kavereita niin ollaan sellaisia(Hyi, että tuohon en uskonut itekkään). Ja en mä tahtonu kutsua Nubian Boyta Nubiksi vaan Nubuksi hihi.
Foorumeilla vietetty aika: 10 080 000 sadasosaa 05.08.08 Klo 19:38

Indy-jäbä

  • Indyfani
  • Viestejä: 253
    • Sähköposti
Vs: LucasArts lopettaa oman tuotantonsa
« Vastaus #32 : 06.08.2008 klo 19:39:34 »
Lainaus käyttäjältä: Indy-jäbä
tuo uusi IHQ-Irina Spalko (voi ****u, tännekin on tullu joku saamarin pissis)

Perusteluja tälle väitteelle?


Tässä perustelu: Vihaan pissiksiä. Kuka edes voi jaksaa ostaa vaatteita joka päivä, käyttää meikkiä ja puhua: Ihqudaaa lol omg iiiiiiiiiiiiiiiikk ja niin edelleen. Koulussani on tällaisia ihan kokonaiset viisi luokkahuonetta, ja olen jo lopen kyllästynyt tämän tapaisiin ihmisiin. Siinä se nyt oli, Indy-jäbä kuittaa!
KNEEEEEEEEEEEEEL!!!

Tonos

  • Indyfani
  • Viestejä: 56
  • Anthony Tonos
    • Sähköposti
Vs: LucasArts lopettaa oman tuotantonsa
« Vastaus #33 : 06.08.2008 klo 20:15:07 »
No jopas on sulla surkea nuoruus edessä:) Kait ne käy vielä kännäämässä. Ei se ole pissis eikä mikään jolle ei kalja maistu.

mk

  • Indyfani
  • Viestejä: 165
Vs: LucasArts lopettaa oman tuotantonsa
« Vastaus #34 : 06.08.2008 klo 20:26:18 »
Lainaus käyttäjältä: Indy-jäbä
tuo uusi IHQ-Irina Spalko (voi ****u, tännekin on tullu joku saamarin pissis)

Perusteluja tälle väitteelle?


Tässä perustelu: Vihaan pissiksiä. Kuka edes voi jaksaa ostaa vaatteita joka päivä, käyttää meikkiä ja puhua: Ihqudaaa lol omg iiiiiiiiiiiiiiiikk ja niin edelleen. Koulussani on tällaisia ihan kokonaiset viisi luokkahuonetta, ja olen jo lopen kyllästynyt tämän tapaisiin ihmisiin. Siinä se nyt oli, Indy-jäbä kuittaa!
...ja Lucas Arts lopettaa oman tuotantonsa IHQDAAAA.
"You shouldn't forget the importance of entertainment."

Finn

  • Portsari
  • Viestejä: 927
    • Sähköposti
Vs: LucasArts lopettaa oman tuotantonsa
« Vastaus #35 : 06.08.2008 klo 22:03:46 »
Eikö tätä saakelin topikkia saada nyt raiteilleen vai pitääkö tässä alkaa jakaan pakkolomia?
Miksi portsarilla on pamppu vasemmassa kädessä?
...koska asiakas on aina oikeassa.

Raven.TheRaider.Net