Kirjoittaja Aihe: Salainen agentti 007  (Luettu 70825 kertaa)

reksa

  • Tiskaaja
  • Viestejä: 365
    • Sähköposti
Vs: Salainen agentti 007
« Vastaus #50 : 17.08.2007 klo 19:46:58 »
Unohdit pelit-osiossa mainita Nightfirein

indiana jones fani

  • Indyfani
  • Viestejä: 9
Vs: Salainen agentti 007
« Vastaus #51 : 07.09.2007 klo 18:41:37 »
bondit on hyvii :)
indiana jones fani

Masa

  • Kyyppari
  • Viestejä: 511
    • Indiana Jones Varasto
    • Sähköposti
Vs: Salainen agentti 007
« Vastaus #52 : 07.04.2008 klo 20:55:32 »
Vähän myöhässä tulee tämä, mutta klo 21:15 alkaa Kuuraketti kolmoselta.

Indy-jäbä

  • Indyfani
  • Viestejä: 253
    • Sähköposti
Vs: Salainen agentti 007
« Vastaus #53 : 11.08.2008 klo 11:44:40 »
Joo, pistän nyt viestiä vähän myöhässä, mutta kun on aika kiinnostava aihe:

Bondit on ehdottomasti maailman parhaimpia toimintajännäreitä, ammuskelua, takaa-ajoja, romantiikkaa ja huumoria samassa pakkauksessa. Ilman Bondia ei olis varmaan näitä muita agenttipläjäyksiä ja ennen kaikkea, ei olisi Indyä! Muistan edelleenkin, kun näin viisivuotiaana ekan kerran 007-leffan, se oli toi 007 ja kultasilmä. Erittäin mainio, sanon vielä tänäkin päivänä tosta leffasta.
Mun oma Bond-suosikki on kukas muukaan kuin Sir Sean Connery, se aito ja oikea Bond. Toinen mun suosikki on Pierce Brosnan, joka toi Bondin mainiosti 90-luvulle. Harmi vaan, ettei toi just viime maanantaina tullu Kuolema saa odottaa täyttäny odotuksiani, vaikka oon nähny sen ennenkin.
Paras Bond-elokuva mun mielestä on Kultasormi, toisena tulee Elät vain kahdesti ja kolmantena loistaa, varmaan arvaattekin jo, Kultasilmä.

Tässä olis traileri uudesta Bond-leffasta, joka tulee marraskuussa:
http://www.youtube.com/watch?v=mLPp8y-mEhw
« Viimeksi muokattu: 11.08.2008 klo 14:47:08 kirjoittanut Indy-jäbä »
KNEEEEEEEEEEEEEL!!!

Nubian boy

  • Indyfani
  • Viestejä: 275
    • Sähköposti
Vs: Salainen agentti 007
« Vastaus #54 : 11.08.2008 klo 12:28:12 »
Mä katoin sen kuolema saa odottaan ja sen lisäksi olen nähnyt VAIN Sean Conneryn Bondit (mukana Jaws  :D)
Pitää kattoa muita kun tulee telkkarista.

Finn

  • Portsari
  • Viestejä: 927
    • Sähköposti
Vs: Salainen agentti 007
« Vastaus #55 : 11.08.2008 klo 16:42:19 »
Sean Conneryn Bondit (mukana Jaws  :D)
Jawsia ei yhdessäkään Conneryn Bond-leffassa ole nähty, ettet vain sekoittanut miestä Roger Mooreen?
Miksi portsarilla on pamppu vasemmassa kädessä?
...koska asiakas on aina oikeassa.

Raven.TheRaider.Net

Nubian boy

  • Indyfani
  • Viestejä: 275
    • Sähköposti
Vs: Salainen agentti 007
« Vastaus #56 : 12.08.2008 klo 12:22:29 »
Apua mua on huijattu! (vahingossa) Nyt on entistä suurempi halu nähä aiempia elokuvia.

reksa

  • Tiskaaja
  • Viestejä: 365
    • Sähköposti
Vs: Salainen agentti 007
« Vastaus #57 : 12.08.2008 klo 12:53:30 »
Ilman Bondia ei olis varmaan näitä muita agenttipläjäyksiä ja ennen kaikkea, ei olisi Indyä!

Valases muakin.

mk

  • Indyfani
  • Viestejä: 165
Vs: Salainen agentti 007
« Vastaus #58 : 12.08.2008 klo 13:56:44 »
Ilman Bondia ei olis varmaan näitä muita agenttipläjäyksiä ja ennen kaikkea, ei olisi Indyä!

Valases muakin.
Eikös Spielberg joskus ennen Raiderssia puhunut että haluaisi ohjata joskus James Bond elokuvan, kun taas Lucas sepitti, että hänellä on parempi idea mielessä? Voin muistaa toki väärinkin. En ota kantaa että onko tällä sitten jotain vaikutusta Indiana Jones elokuvien valmistumiseen tai että ilman James Bond elokuvia, ei olisi mitään muita "agenttipläjäyksiä". Tuskinpa ne ideat nyt kuitenkaan tähän yhteen elokuvaan olisi kaatunut!
"You shouldn't forget the importance of entertainment."

Indy-jäbä

  • Indyfani
  • Viestejä: 253
    • Sähköposti
Vs: Salainen agentti 007
« Vastaus #59 : 12.08.2008 klo 18:20:44 »
Ei, kyllä sä oot oikeassa, mk. Siis tuo Lucasin ja Spielbergin keskustelu tapahtui, oliko jotain kaksi viikkoa Tähtien sodan ensi-illan jälkeen, kun molemmat olivat lomalla Hawaijilla (saarta en tiedä, tais olla se pääsaari). Siitä oli Wikipediassa Kadonneen aarteen metsästäjissä.
Niin, tarkoitin sitä että useimmissa tunnetuissa agenttileffoissa on piirrteitä Bondista, eniten taitaa olla noi erikoislaitteet. Mutta onhan se totta, että ne on jättänyt Bondin suurinpiirtein rauhaan.
KNEEEEEEEEEEEEEL!!!

reksa

  • Tiskaaja
  • Viestejä: 365
    • Sähköposti
Vs: Salainen agentti 007
« Vastaus #60 : 12.08.2008 klo 19:52:13 »
Niin kyllä mullakin oli mielessä toi Star Warsin ensi-illan tulosten odotuksen yhteydessä käyty keskustelu herrojen L ja S välillä, mutta ei kyllä Bondeilla ole mitään tekemistä Indiana Jonesin kanssa. Korkeintaan ilman Bondeja Sean Connery ei olisi välttämättä esiintynyt kolmannessa Indyssä, koska Spielberghän halusi James Bondin mukaan elokuvaansa.

Tonos

  • Indyfani
  • Viestejä: 56
  • Anthony Tonos
    • Sähköposti
Vs: Salainen agentti 007
« Vastaus #61 : 13.08.2008 klo 15:05:15 »
Reksa tässä olen nyt väärässä.
S halusi ohjata Bond-elokuvan, jonka takia L esitteli kehittelemänsä hahmon. Se hahmo on kuin bondi.

Indy-jäbä

  • Indyfani
  • Viestejä: 253
    • Sähköposti
Vs: Salainen agentti 007
« Vastaus #62 : 13.08.2008 klo 17:50:31 »
Tonos on oikeassa, Indy on vähän niinkuin Bond, älykäs, naistenmies, kova tappelija ja melko komea (heh heh  ;)).  Ja Connery lisättiin siksi, koska hän näytteli aluperin Bondia, ja koska Indy melko lailla pohjautuu Bondista, niin he päättivät pistää hänet Indyn isäksi (Lucas valitettavasti ei pitänyt ideasta).
KNEEEEEEEEEEEEEL!!!

Finn

  • Portsari
  • Viestejä: 927
    • Sähköposti
Vs: Salainen agentti 007
« Vastaus #63 : 14.08.2008 klo 11:18:27 »
Lucas valitettavasti ei pitänyt ideasta.

Lähde?
Miksi portsarilla on pamppu vasemmassa kädessä?
...koska asiakas on aina oikeassa.

Raven.TheRaider.Net

Indy-jäbä

  • Indyfani
  • Viestejä: 253
    • Sähköposti
Vs: Salainen agentti 007
« Vastaus #64 : 14.08.2008 klo 17:44:00 »
Lucas valitettavasti ei pitänyt ideasta.

Lähde?
No lähde on toi Viimeisen ristiretken uudessa Special Edition-dvd:ssä oleva esittely, jossa Spielberg ja Lucas kertovat elokuvan idean alkamisesta ja teosta.
KNEEEEEEEEEEEEEL!!!

reksa

  • Tiskaaja
  • Viestejä: 365
    • Sähköposti
Vs: Salainen agentti 007
« Vastaus #65 : 14.08.2008 klo 18:03:18 »
Reksa tässä olen nyt väärässä.
S halusi ohjata Bond-elokuvan, jonka takia L esitteli kehittelemänsä hahmon. Se hahmo on kuin bondi.

Eiköhän se Lucas olis kertonu S:lle Indystä joka tapauksessa. Jos kerta keskustelu siirtyi kohtaan missä S kertoi mitä tahtoisi tehdä. Eli mun mielestä väite "Ilman Bondia ei olis Indyä", on ihan horseshittiä.

Tonos

  • Indyfani
  • Viestejä: 56
  • Anthony Tonos
    • Sähköposti
Vs: Salainen agentti 007
« Vastaus #66 : 14.08.2008 klo 21:12:08 »
Ei olisi sillä koko indyä ei olis. Koska L on itse myöntänyt että on saanut vaikutteita bond-kirjoista.

reksa

  • Tiskaaja
  • Viestejä: 365
    • Sähköposti
Vs: Salainen agentti 007
« Vastaus #67 : 15.08.2008 klo 19:14:41 »
No varmasti Lucas kehitellyt Indiana Jonesin. Hänhän sai idean hahmoon 30-luvun tv-sarjoista ja tahtoi tehdä sankarin, joka olisi aina pulassa. Jos on ottanut vaikutteita Bondista ei tarkoita ettei Indy-leffoja olisi tullu, jos Bondia ei olisi ollut. Mieti nyt vähän.

Kohta varmaan väitätte että Star Warsiin on otettu ideoita 60-luvun Batmaneista. Ja ilman niitä ei olisi Star Warseja.

Finn

  • Portsari
  • Viestejä: 927
    • Sähköposti
Vs: Salainen agentti 007
« Vastaus #68 : 15.08.2008 klo 19:48:13 »
Kohta varmaan väitätte että Star Warsiin on otettu ideoita 60-luvun Batmaneista.
Flash Gordonista.
Miksi portsarilla on pamppu vasemmassa kädessä?
...koska asiakas on aina oikeassa.

Raven.TheRaider.Net

Indy-jäbä

  • Indyfani
  • Viestejä: 253
    • Sähköposti
Vs: Salainen agentti 007
« Vastaus #69 : 16.09.2008 klo 07:09:49 »
Eilen muuten tuli MTV3:lta Kun maailma ei riitä. Pistin nauhalle ja katson nyt sitä ennen kun lähen skoleen. Aikas lupaavalta näyttää, ei mitään vikaa. Mutta toi ryssä joka ei tunne kipua eikä sääliä menee jo yliluonnollisuuden kohdalle. no, katsotaan mitä tästä kehkeytyy...
KNEEEEEEEEEEEEEL!!!

Finn

  • Portsari
  • Viestejä: 927
    • Sähköposti
Vs: Salainen agentti 007
« Vastaus #70 : 16.09.2008 klo 10:42:18 »
Meikäläisen telkkari läpsähtää kiinni aina siinä vaiheessa kun ruutuun ilmestyy parikymppinen ydinfyysikko minitopissa. Nätti likka, mutta en osta.

Kumma kyllä se kiputurta ryssä ei häiritse tippaakaan. Johtuu varmaan siitä, että pidän Robert Carlylea erinomaisena näyttelijänä, vaikkei Renard miehen parhaisiin rooleihin kuulukaan.
Miksi portsarilla on pamppu vasemmassa kädessä?
...koska asiakas on aina oikeassa.

Raven.TheRaider.Net

Indy-jäbä

  • Indyfani
  • Viestejä: 253
    • Sähköposti
Vs: Salainen agentti 007
« Vastaus #71 : 20.09.2008 klo 15:48:02 »
Ei minun mielestäni Cristmas Jonesissa ole mitään vikaa, etenkään sen näyttelijässä Denis Richardissa. Mun mielestä Elektra on pahempi tapaus. Mutta tää on tietenkin sun mielipide eikä mun.
No, seuraava Bond-elokuva tulee olemaan Hänen majesteettinsa salaisessa palvelussa, joka esitetään syyskuun viimeisenä maanantaina, ainakin omasta muististani.
KNEEEEEEEEEEEEEL!!!

Finn

  • Portsari
  • Viestejä: 927
    • Sähköposti
Vs: Salainen agentti 007
« Vastaus #72 : 20.09.2008 klo 17:54:24 »
Ei minun mielestäni Cristmas Jonesissa ole mitään vikaa, etenkään sen näyttelijässä Denis Richardissa.



Ei todellakaan ole mitään vikaa, ainakaan tuossa kuvassa. Ulkonäköseikat on kunnossa ja tuotahan katsoo ihan mielellään. Mutta kun elokuva väittää meille ko. tipun olevan fysiikan tohtori, niin hahmon ei pitäisi näyttää siltä kuin olisi justiinsa lukiosta selvinnyt... oli kuinka nätti likka hyvänsä.
Miksi portsarilla on pamppu vasemmassa kädessä?
...koska asiakas on aina oikeassa.

Raven.TheRaider.Net

Indy-jäbä

  • Indyfani
  • Viestejä: 253
    • Sähköposti
Vs: Salainen agentti 007
« Vastaus #73 : 27.09.2008 klo 09:28:46 »
Tänään tulee Maikkarilta klo 22:25 Hänen majesteettinsa salaisessa palvelussa, jossa Bondia esitti Lazenbyn George.
KNEEEEEEEEEEEEEL!!!

Indy-jäbä

  • Indyfani
  • Viestejä: 253
    • Sähköposti
Vs: Salainen agentti 007
« Vastaus #74 : 15.10.2008 klo 19:08:42 »
Maanantaina tulee Huominen ei koskaan kuole klo 21:15. Ja sitä ennen taas lauantaina Conneryn viimeinen Bond-esiintyminen: Timantit ovat ikuisia.
KNEEEEEEEEEEEEEL!!!