Kirjoittaja Aihe: Lost  (Luettu 36288 kertaa)

Finn

  • Portsari
  • Viestejä: 927
    • Sähköposti
Vs: Lost
« Vastaus #25 : 05.08.2006 klo 12:36:46 »
Ritari Ässäkin on ihan kiva, erityisesti KITT ja Turbo Boost -nappula. :P

http://www.youtube.com/watch?v=ibEdNCLyirE

Varoitus: Voi saada camp-sietomittarin huutamaan hoosiannaa, mutta pakkohan se oli silti laittaa...
Miksi portsarilla on pamppu vasemmassa kädessä?
...koska asiakas on aina oikeassa.

Raven.TheRaider.Net

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Lost
« Vastaus #26 : 05.08.2006 klo 12:46:49 »
CGI oli aika kauheaa katseltavaa, erityisesti liekit ja hyppyistuin.

reksa

  • Tiskaaja
  • Viestejä: 365
    • Sähköposti
Vs: Lost
« Vastaus #27 : 18.08.2006 klo 17:20:32 »
Heittoistuin oli asiaa.

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Lost
« Vastaus #28 : 18.08.2006 klo 17:28:45 »
Niin heittoistuin se etsimäni sana oli, mietin ikuisuuden enkä millään muistanut.

reksa

  • Tiskaaja
  • Viestejä: 365
    • Sähköposti
Vs: Lost
« Vastaus #29 : 20.08.2006 klo 10:48:26 »
Lostin toiseen tuotantokauteen enää 11 päivää!  :P

Finn

  • Portsari
  • Viestejä: 927
    • Sähköposti
Vs: Lost
« Vastaus #30 : 28.09.2006 klo 18:24:23 »
http://www.youtube.com/watch?v=ibEdNCLyirE

Varoitus: Voi saada camp-sietomittarin huutamaan hoosiannaa, mutta pakkohan se oli silti laittaa...

Vieläkö muistatte tämän miehen? Kuulinpa tuossa juuri, että Hän suunnittelee nyt itsestään kertovaa musikaalia.

http://www.contactmusic.com/news.nsf/article/hasselhoff%20plans%20self-titled%20musical_1001069

Ampukaa nyt joku se jo.
Miksi portsarilla on pamppu vasemmassa kädessä?
...koska asiakas on aina oikeassa.

Raven.TheRaider.Net

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Lost
« Vastaus #31 : 28.09.2006 klo 18:47:43 »
Iik.

Lost tulee taas huomenna, on alkanu aika mielenkiintosesti. Saa nähdä millon taso taas laskee.

Petesuuri

  • Indyfani
  • Viestejä: 867
  • Tuo on irvailua.
    • Ah hah hah haa...
    • Sähköposti
Vs: Lost
« Vastaus #32 : 28.09.2006 klo 19:21:10 »
Lost kylläkin tulee tänään. Mun mielestä tää toinen tuotantokausi on tylsempi kuin edellinen. Monta ekaa jaksoa jäi junnaamaan samaan kohtaan. Niin siis ei tää toinen tuotantokausi ole mitenkään huono mutta enmpi mä odotin.
Hmmm... Onpas hyvää teetä!

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Lost
« Vastaus #33 : 28.09.2006 klo 19:26:24 »
Musta se piilopaikkasysteemi oli ihan näppärä idea, mutta siitä ei saatu oikein kunnolla irti mitään. Jännitys ikään kuin lopahti kun mitään ei tapahtunutkaan.

Petesuuri

  • Indyfani
  • Viestejä: 867
  • Tuo on irvailua.
    • Ah hah hah haa...
    • Sähköposti
Vs: Lost
« Vastaus #34 : 29.09.2006 klo 08:28:44 »
Niinpä. Ja mun puolesta tossa toisessa tuotanto kaudessa enään ei tarvitsisi olla niitä menneisyys juttui. Nehän kaikki pääsi siinä ekassa tuotantokaudessa sinne koneeseen.
Hmmm... Onpas hyvää teetä!

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Lost
« Vastaus #35 : 29.09.2006 klo 14:37:08 »
Muakin alkaa noi flashbackit ärsyttämään aika lailla, ei ole enää mitään mielenkiintoista mitä niillä hahmoilla olisi tunnollaan. Tietty aina välillä voi nousta joku uus päähahmo ja sitten sen taustaa vähän selvitetään, mutta ylipäätään ne alkaa olla aika turhia. Keskittyisivät siihen mitä just sillä hetkellä tapahtuu.

Petesuuri

  • Indyfani
  • Viestejä: 867
  • Tuo on irvailua.
    • Ah hah hah haa...
    • Sähköposti
Vs: Lost
« Vastaus #36 : 29.09.2006 klo 19:10:24 »
Mikä on muuten teidän mielestä saare ärsyttävin/ tympivin tyyppi. Mä en ainakaan pidä lockesta.
Hmmm... Onpas hyvää teetä!

reksa

  • Tiskaaja
  • Viestejä: 365
    • Sähköposti
Vs: Lost
« Vastaus #37 : 30.09.2006 klo 11:58:53 »
Katie on mun mielestä ärsyttävin tyyppi. Joo, ei siitä "luukusta" oikeen tullut mitään, ja jotenkin se jäi vähän auki. Minne esim. Desmond oikein juoksi? Se vaan katosi sinne viidakkoon.

Jackin on myös paikoittain melko ärsyttävä.
« Viimeksi muokattu: 27.02.2007 klo 18:37:38 kirjoittanut reksa »

Petesuuri

  • Indyfani
  • Viestejä: 867
  • Tuo on irvailua.
    • Ah hah hah haa...
    • Sähköposti
Vs: Lost
« Vastaus #38 : 24.10.2006 klo 18:55:01 »
Oli aika tylsä vähän aikaa sit se jakso jossa katsottiin pelkästään niiten toisten elämää siellä toisella puolella saarta nopeasti.
Hmmm... Onpas hyvää teetä!

Petesuuri

  • Indyfani
  • Viestejä: 867
  • Tuo on irvailua.
    • Ah hah hah haa...
    • Sähköposti
Vs: Lost
« Vastaus #39 : 11.01.2007 klo 20:45:50 »
Lost on ollut nyt parin viikon tauvolla jonka tilalta on pyörinyt "Tsunamin jälkeen" ohjelma.. no nyt alkaa taas Lostit tulemaan.. heti vartin päästä että eiku katsomaan..
Hmmm... Onpas hyvää teetä!

Mikko.

  • Indyfani
  • Viestejä: 22
  • Why you little?! Big mistake...
    • Sähköposti
Vs: Lost
« Vastaus #40 : 10.02.2007 klo 21:23:52 »
Lostissa on ärsyttävää se että kun jokaisella saarella oleskelevalla henkilöllä on kontollaan miljoona asiaa + kaikki saaren ihmeet: luukut, taivaalta tippuvat ruuat, TOINEN luukku, The Others eli ne muut, tippuvat lentokoneet, koodin syöttäminen ja napin painaminen, ja Raymond joka katosi jonnekkin pusikkoon, musta savu ja Dharma-yhtiö jonka logo hyppii nenille koko ajan seinillä ja video-pätkissä ja ruokatarvikkeissa. Esim. ne jotka tippuivat taivaalta niissä kaikissa oli sama logo ja teksti. Ja myös se että videot jotka löytyvät eri luukuista pätkivät joten koko nauhaa ei vähdä! Ja myös se että herra Eko ja Locke näkevät enne unia ja näkevät kuolleita. Joskus lostia katsoessa alkaa turhautua koska sarja etenee niin hitaasti ja kun uusia kausia tehdään, tarinaa venytetään ja koko sarjasta tulee floppi. Alkaa miettimään onko se sen arvoista... :roll:

Petesuuri

  • Indyfani
  • Viestejä: 867
  • Tuo on irvailua.
    • Ah hah hah haa...
    • Sähköposti
Vs: Lost
« Vastaus #41 : 10.02.2007 klo 21:35:44 »
Herra Eko on just kovatyypi.. Locke taas ei..
Hmmm... Onpas hyvää teetä!

Petesuuri

  • Indyfani
  • Viestejä: 867
  • Tuo on irvailua.
    • Ah hah hah haa...
    • Sähköposti
Vs: Lost
« Vastaus #42 : 27.02.2007 klo 15:58:51 »
Katie on mun mielestä ärsyttävin tyyppi. Joo, ei siitä "luukusta" oikeen tullut mitään, ja jotenkin se jäi vähän auki. Minne esim. Raymond oikein juoksi? Se vaan katosi sinne viidakkoon.

Jackin on myös paikoittain melko ärsyttävä.
No nyt ollaan tohonkin raymondin puskaan juoksemiseen vastaus...

Oli must ihan kiva ku ne otti näitä uusia pää henkilöitä mukaan mut aika tympivää että heti kun on otettu uus päähenkilö mukaan niin parin jakson päästä se heti kuolla kupsahtaa... Oli myös hyvä mun mielestä kun ne otti sen michaelin taas näkyviin..
Hmmm... Onpas hyvää teetä!

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Lost
« Vastaus #43 : 27.02.2007 klo 16:06:46 »
Mitäs siinä ohjelmassa edes on tapahtunut viimesten parin kuukauden aikana, en oo jaksanu seurata.

Petesuuri

  • Indyfani
  • Viestejä: 867
  • Tuo on irvailua.
    • Ah hah hah haa...
    • Sähköposti
Vs: Lost
« Vastaus #44 : 27.02.2007 klo 16:20:24 »
Noo siin on michael tullu takas etsimästä walttia ja tappaa anamarian (vai kukas se olikaan) ja sit toisen sieltä toiselta puolelta saarta olevan naisen joka alkoi seurustella Hurleyn kanssa.. Michael lavasti sen niiden vangin syyliseks ja vapautti sen. Michael yritti sitten viedä saywerin, jackin, katen ja hurleyn niiden muiden luokse saadakseen waltin takas joka oli niillä vankina (nämä olivat siis ehtoja jolla tavalla michael saisi waltin takaisin jotka ne muut olivat antaneet). Muuta mitä on tapahtunut on muunmuassa tossa mikon viestissä.

Nii ja siis pitikin mainita että tuo Lostin toinen tuotantokausi loppuu ensi TO ja jatkuu sitten taas kait syksyllä..
Hmmm... Onpas hyvää teetä!

Allu

  • Indyfani
  • Viestejä: 19
Vs: Lost
« Vastaus #45 : 01.03.2007 klo 10:02:57 »
Koko Lost on ihan peestä.

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Lost
« Vastaus #46 : 01.03.2007 klo 14:40:10 »
Jaa? Millä perusteella?

Allu

  • Indyfani
  • Viestejä: 19
Vs: Lost
« Vastaus #47 : 02.03.2007 klo 21:57:36 »
Jaa? Millä perusteella?
No minun mielestä kaikki TV sarjat tai pelit josta muut puhuu niinku ihan hirveästi niinkuin että,vähän lost on niinku hyvä lol omg roflmao niin siks en tykää siitä.

Petesuuri

  • Indyfani
  • Viestejä: 867
  • Tuo on irvailua.
    • Ah hah hah haa...
    • Sähköposti
Vs: Lost
« Vastaus #48 : 02.03.2007 klo 23:17:10 »
Sama tympii välillä muakin, mutta ei se mun mielestä meinaa etteikö siitä aiheesta voisi pitää... Ei mun mielestä Lost oo silleen kaikkien puheeen aiheena.. välillä heitellään siitä jotain muutei se mua haittaa..
Hmmm... Onpas hyvää teetä!

Mikko.

  • Indyfani
  • Viestejä: 22
  • Why you little?! Big mistake...
    • Sähköposti
Vs: Lost
« Vastaus #49 : 03.03.2007 klo 20:43:38 »
Minun mielestäni lostista ei puhuta juuri ollenkaan, ainakaan itse en jaksa PUHUA siitä koska puolen minuutin kuluttua haluaisin vaihtaa aihetta .