Äänestys

mitä seuraavista teet mieluiten?

trial
enduro
crossi
ralli
drifting
kiihdytysautoilu/pyöräily
tuunaat
korjaat

Kirjoittaja Aihe: moottoriurheilua  (Luettu 5224 kertaa)

mopomies

  • Indyfani
  • Viestejä: 24
moottoriurheilua
« : 25.06.2009 klo 18:51:08 »
itse traial kiinnostaa. Trial mopoa ei viel oo mut crossi on. :tup: Pyytäkää laittaa lisää vaihtoehtoja jos olen unohtanut jotain. ;)

Masa

  • Kyyppari
  • Viestejä: 511
    • Indiana Jones Varasto
    • Sähköposti
Vs: moottoriurheilua
« Vastaus #1 : 25.06.2009 klo 19:03:44 »
Tervetuloa Kairon baariin mopomies.  :)

Valitettavasti itteäni ei kiinnosta kyllä moottoriurheilu. Isännällä tosin on moottoripyörä ja Pappatunkka jota se kunnostaa parhaillaan.

Voisitko muuten vähän kertoa mitä esim. trial ja enduro meinaa? Ite ainakaa oo tommosista koskaan kuullukkaa. Ainakaan tietääkseni.  :D

Indy-jäbä

  • Indyfani
  • Viestejä: 253
    • Sähköposti
Vs: moottoriurheilua
« Vastaus #2 : 25.06.2009 klo 19:10:00 »
Tere tulemast multakin. Toivottavasti viihdyt täällä.

En kyllä noista tee mitään, mutta kyllä rallia tulee seurattua välillä maikkarilta. Tohon äänestykseen olis myös voinut pistää että "Mitä seuraavista teet/seuraat?" ja samalla lisänny kaiken maailmat formulat, nascarit ja indy viissataset (vai mitä ne nyt olikaan).
KNEEEEEEEEEEEEEL!!!

Inkkari Joonas

  • Indyfani
  • Viestejä: 122
  • Pentti Pentti hyppää edes sentti
    • Sähköposti
Vs: moottoriurheilua
« Vastaus #3 : 26.06.2009 klo 00:51:42 »
En mitenkään erityisesti harrasta mitään "moottoriurheilua" mutta omistan pappatuntsan ja tunturi super sportin. Niitä joutuu aina vähän fiksailemaan kun tuppaavat lahoamaan. On mulla endurokin mutta on ollu hajonneena jo pari vuotta ku joku älypää manne ajoi sen kanssa kyntöpellolla. Ajelen ihan huvin ja urheilun vuoksi. :D
Nyt loppu juominen sano Jamppa Tuominen!
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

mopomies

  • Indyfani
  • Viestejä: 24
Vs: moottoriurheilua
« Vastaus #4 : 26.06.2009 klo 08:06:01 »
Voisitko muuten vähän kertoa mitä esim. trial ja enduro meinaa? Ite ainakaa oo tommosista koskaan kuullukkaa. Ainakaan tietääkseni.  :D

Trialissa on tarkoitus päästä esteiden yli penkittömällä mopolla. enduro on vähän sama kuin crossi mutta sitä ajetaan metsissä.
« Viimeksi muokattu: 26.06.2009 klo 09:18:02 kirjoittanut mopomies »