Äänestys

Oletko päässyt kyseisen tason läpi ilman koodeja?

Olen :DD Autanhetiautanhetiautanheti!!
1 (100%)
En, olen jumissa kyseisessä tasossa. Jos ja kun pääsen läpi, en auta sinua.
0 (0%)
Siis mikä taso?!? *_*
0 (0%)
Olen, mutta sinulle en vinkkejä kerro!
0 (0%)
Ehh... ^^'?? Kaiketi?
0 (0%)
En ole vielä päässyt. :,<< Mutta jos pääsen, annan sinulle vinkkejä. :')
0 (0%)

Äänestäjiä yhteensä: 1

Kirjoittaja Aihe: Ongelmia Emperor's Tombin kanssa  (Luettu 77722 kertaa)

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Ongelmia Emperor's Tombin kanssa
« Vastaus #150 : 04.05.2009 klo 18:34:52 »
Kerro vielä muillekin miten sait sen toimimaan jos joku vaikka törmää samaan ongelmaan.

Piiska

  • Indyfani
  • Viestejä: 5
    • Sähköposti
Vs: Ongelmia Emperor's Tombin kanssa
« Vastaus #151 : 04.05.2009 klo 19:59:42 »
Eli ohjeet jos näyttiksenä on jokin ATI:n kortti (ja kannettava tietokone?)

1. Catalyst Control Center auki ja valitse "Advanced" -tila ("Basickin" voi toimia?)

2. Mene "Notebook Panel Properties -välilehteen ja valitse siitä "Attributes"

3. "Scaling Optionsista" itselläni toimi ainakin molemmat "Preserve Aspect Ratio" sekä "Centered", jolloin kuvan molempiin reunoihin jää pienet mustat palkit.

4. Lopuksi suuntaa C:\Program Files\LucasArts\Indiana Jones... \Gamedata\indy\vars (tai vaihtoehtoisesti sinne kansioon jonne olet ET:n asentanut.)

5. Etsi rivit  "res_height=" ja "res_width=" ja laita arvoksi haluamasi resoluutio esim. res_width=1600 ja res_height=1200 (vastaa 1600*1200 resoluutiota).

6. Lopuksi tallenna tiedosto ja käynnistä peli.


(7.) Itse vaihdoin pelin ruudunpäivitysnopeuden (FPS, oletuksena 30) 30-->80 muuttamalla "fpsLimit=30" muotoon "fpsLimit=80". Mitä tämä käytännössä tarkoittaa on se, että peli näyttää enemmän ruutuja sekunnissa kuin tavallisesti ja näin ollen peli näyttää sulavammalta.

Huom! Catalyst Centterini versio on jokus vuodelta 2008, joten jotkin termit/asetukset ovat voineet muuttua jos käytössä on uusin/eri versio.