Kirjoittaja Aihe: Rotesti! (Indiana Jones and the Staff of Kings)  (Luettu 89449 kertaa)

Two-Face

  • Indyfani
  • Viestejä: 44
Vs: Rotesti! (Indiana Jones and the Staff of Kings)
« Vastaus #150 : 07.06.2009 klo 16:57:09 »
Pakko tuo peli on ostaa PS2:lle, kun Xboxille ei ilmesty ja Wiitä en omista. Eihän tuo niin pahalta näytä, ihan kiva nostalgiapaukku 90-luvulta, mutta toivon että LucasArts tekisi kuitenkin PS3:lle ja Xboxille omat versiot, ei tartte olla tää Staff of Kings, vaan ihan mikä tahansa kunhan on suunniteltu näille.
- What´s your name, dude?!
- Eastwood... Clint Eastwood
- What kind of stupid name is that?

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Rotesti! (Indiana Jones and the Staff of Kings)
« Vastaus #151 : 08.06.2009 klo 20:32:39 »
Niin, johan sen pitäisi tänä perjantaina ilmestyä.

Two-Face

  • Indyfani
  • Viestejä: 44
Vs: Rotesti! (Indiana Jones and the Staff of Kings)
« Vastaus #152 : 09.06.2009 klo 13:18:17 »
Kiva :)! Taas pääsee heiluttamaan oikeaa ruoskaa eikä mitään muovista lelua.

P.S. Oho :o! Mun profiili on ollu päällä koko yön.
- What´s your name, dude?!
- Eastwood... Clint Eastwood
- What kind of stupid name is that?

Nubian boy

  • Indyfani
  • Viestejä: 275
    • Sähköposti
Vs: Rotesti! (Indiana Jones and the Staff of Kings)
« Vastaus #153 : 16.06.2009 klo 18:00:49 »
Ostin sen, ihan kivaa kun on elokuvista tutut musiikit, mutta ei voi kyllä kehua...  [spoiler]Mit ihm! Ei hyppyä! Aiemmista peleistä tuttujen maiden kierrätystä. (Sudan, Istanbul, Tiibet..)[/spoiler]
Jäin jumiin ekaan gunplayhyn, en saa osuttua siihen ukkeliin... Indy suhtautuu kaikkeen asenteella voi ei, mitähän tästäkin tulee ja apua... ... Kyllä vähän seikkailuhalukkuutta pitäis olla.

Two-Face

  • Indyfani
  • Viestejä: 44
Vs: Rotesti! (Indiana Jones and the Staff of Kings)
« Vastaus #154 : 18.06.2009 klo 11:40:43 »
En ole ite vielä ehtinyt ostaa tätä, tänään varmaan vois kun vanhemmat menee kauppaan ja jotain haluais ostaa, kun on ollu saakelin tylsää viime viikot, vaikka kavereiden kans oon suurimmat osat ajasta hengaillut.
- What´s your name, dude?!
- Eastwood... Clint Eastwood
- What kind of stupid name is that?

Two-Face

  • Indyfani
  • Viestejä: 44
Vs: Rotesti! (Indiana Jones and the Staff of Kings)
« Vastaus #155 : 18.06.2009 klo 18:49:17 »
No niin, ostettu on ja pakko on sanoa että on aika hemmetinmoinen pettymys. Pelattavuus on sitä samaa vanhaa ja grafiikat on todellakin p***aa. Uskomatonta että ollaan odotettu tällaista upeaa peliä jotain 3 vuotta ja nyt kun se julkaistaan niin sehän on päin hevonahteria. Mutta [spoiler]lentokonekenttä oli aika mukava pikku lisä[/spoiler].

Ooksä päässy siitä gunfightista jo läpi, Nubian Boy? Voin kyl jeesata jos et oo, itekin meni hermot kun ei tienny miten se jätkä tapetaan, mutta löytyhän se keino.
- What´s your name, dude?!
- Eastwood... Clint Eastwood
- What kind of stupid name is that?

Two-Face

  • Indyfani
  • Viestejä: 44
Vs: Rotesti! (Indiana Jones and the Staff of Kings)
« Vastaus #156 : 19.06.2009 klo 15:47:07 »
Okei, nyt ilmestys eka SUURI ongelma. Eli [spoiler]onks ketään vielä Panamassa siinä vaiheessa jossa Indy ja Maggie löytää Dickinsonin päiväkirjan mutta jää loukkuun sinne Mayojen planetaarioon? En nimittäin ymmärrä pätkääkään miten siitä pääsee pois. Kyllä siellä on jotain laattoja mutta kun ne on painunu alas niin ne nousee parissa sekunnissa takas ylös. Eli helppiä tarvis ja äkkiä![/spoiler]
- What´s your name, dude?!
- Eastwood... Clint Eastwood
- What kind of stupid name is that?

Nubian boy

  • Indyfani
  • Viestejä: 275
    • Sähköposti
Vs: Rotesti! (Indiana Jones and the Staff of Kings)
« Vastaus #157 : 20.06.2009 klo 21:03:12 »
Sori olin juhannuksena mökillä, en oo päässy viel...

anttu3231

  • Indyfani
  • Viestejä: 99
Vs: Rotesti! (Indiana Jones and the Staff of Kings)
« Vastaus #158 : 21.06.2009 klo 08:43:27 »
Mitäs se keskimäärin maksais PS2? Mut noilla kommenteilla en oo ihan varma... (omg mitä kielenkäyttöö. onneks on älynnyt sumentaa)

Nubian boy

  • Indyfani
  • Viestejä: 275
    • Sähköposti
Vs: Rotesti! (Indiana Jones and the Staff of Kings)
« Vastaus #159 : 21.06.2009 klo 11:13:25 »
Nyt pääsin, oon [spoiler]alkuasukkaiden palavassa leirissä. Onko planetaarioon pitkästi?[/spoiler] Hmm... Alkaa pikku hiljaa parantua vaikutelma, eka taso oli vaan niin yksinkertainen että luulin että koko peli ois huono. Juoni alkaa lisätä kiinnostusta kun tuli lisää henkilöitä.  Ainakin passin perusteella on tarpeeks pitkä! Maksoin siitä muistaakseni 45 €.
[spoiler]Kuitenkin, Indyn naamaa näyttää edelleen siltä kuin siihen ois otettu vaikutteita Itse valtiaitten Esko Ahosta  :)[/spoiler]

anttu3231

  • Indyfani
  • Viestejä: 99
Vs: Rotesti! (Indiana Jones and the Staff of Kings)
« Vastaus #160 : 21.06.2009 klo 13:34:54 »
 aika kallis... tällä hetkellä rahat vähän jäissä kun ostin sellasen legojutun

Two-Face

  • Indyfani
  • Viestejä: 44
Vs: Rotesti! (Indiana Jones and the Staff of Kings)
« Vastaus #161 : 21.06.2009 klo 19:23:24 »
Nyt pääsin, oon [spoiler]alkuasukkaiden palavassa leirissä. Onko planetaarioon pitkästi?[/spoiler] Hmm... Alkaa pikku hiljaa parantua vaikutelma, eka taso oli vaan niin yksinkertainen että luulin että koko peli ois huono. Juoni alkaa lisätä kiinnostusta kun tuli lisää henkilöitä.  Ainakin passin perusteella on tarpeeks pitkä! Maksoin siitä muistaakseni 45 €.
[spoiler]Kuitenkin, Indyn naamaa näyttää edelleen siltä kuin siihen ois otettu vaikutteita Itse valtiaitten Esko Ahosta  :)[/spoiler]
Se on [spoiler]viimeinen Panaman osuus tuo planetaario, sulle tulee vielä vastaan semmonen kaveri, joka heittelee soihtuja ja vielä semmoinen palatsi jossa on aika paljon haasteita[/spoiler]. Mutta autan kyllä sua niin että pääset sinne.
Mitäs se keskimäärin maksais PS2? Mut noilla kommenteilla en oo ihan varma... (omg mitä kielenkäyttöö. onneks on älynnyt sumentaa)
Itse muistan, että tää maksoi Prismassa PS2:lle 32 euroa, eli olis aika halpa.

P.S. Sori etten oo ehtiny vastata ennemmin, olin mökillä koko juhannuksen

P.S. 2 Meen alkavalla viikolla rippileirille, joten ette nää mua seuraavana viikkona pätkääkään
- What´s your name, dude?!
- Eastwood... Clint Eastwood
- What kind of stupid name is that?

Indy-jäbä

  • Indyfani
  • Viestejä: 253
    • Sähköposti
Vs: Rotesti! (Indiana Jones and the Staff of Kings)
« Vastaus #162 : 24.06.2009 klo 10:47:28 »
32 euroa :o!? Vau, nyt tiedän mitä ostan ennen koulun alkua!
KNEEEEEEEEEEEEEL!!!

Two-Face

  • Indyfani
  • Viestejä: 44
Vs: Rotesti! (Indiana Jones and the Staff of Kings)
« Vastaus #163 : 02.07.2009 klo 15:11:15 »
Noh!? Eikös ketään oo päässy vielä mua pitkälle vai eikö ole peliä tultu vielä hankittua?
- What´s your name, dude?!
- Eastwood... Clint Eastwood
- What kind of stupid name is that?

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Rotesti! (Indiana Jones and the Staff of Kings)
« Vastaus #164 : 03.07.2009 klo 19:44:42 »
Joku jolla on skanneri vois skannailla pelin takakannen IndyVilleen.

Two-Face

  • Indyfani
  • Viestejä: 44
Vs: Rotesti! (Indiana Jones and the Staff of Kings)
« Vastaus #165 : 05.07.2009 klo 17:49:13 »
Hätä poissa. Kysyin toiselta foorumilta vastauksen tähän mun ongelmaan, ja ratkaisu löytys. Nyt mä oon [spoiler]Istanbulissa, joka on aika nätti kenttä. Pyssytappelut oli hieman haastavia mutta niistä pääsin kyllä läpi. En oo vielä jääny jumiin tässä mutta epäilen että jään kyllä jossain vaiheessa. Hei Nubu-poju! Ooksä jo siinä planetaariossa? Jos tarttet apua, niin sano, mää autan[/spoiler].
- What´s your name, dude?!
- Eastwood... Clint Eastwood
- What kind of stupid name is that?

mopomies

  • Indyfani
  • Viestejä: 24
Vs: Rotesti! (Indiana Jones and the Staff of Kings)
« Vastaus #166 : 07.07.2009 klo 08:01:51 »
Mulla noi jotkut tekstit näyttää mustaa. onks muilla samantapasta? (pystyn katsomaan niitä tekstejä mustaamalla ne mustat viivat.)

Nubian boy

  • Indyfani
  • Viestejä: 275
    • Sähköposti
Vs: Rotesti! (Indiana Jones and the Staff of Kings)
« Vastaus #167 : 07.07.2009 klo 11:17:28 »
Mulla noi jotkut tekstit näyttää mustaa. onks muilla samantapasta? (pystyn katsomaan niitä tekstejä mustaamalla ne mustat viivat.)

Hehee, ne on piilotettu sitä varten että ne, joilla ei ole vielä kyseistä peliä ja haluaa pitää sisällön yllätyksenä ei vahingossa lue mitään liian paljastavaa. Ja ei, en oo [spoiler]planetaariossa[/spoiler] enkä tässä ehdi kovin pitkäle päästä kun lomailu  vie kauan  :(

Two-Face

  • Indyfani
  • Viestejä: 44
Vs: Rotesti! (Indiana Jones and the Staff of Kings)
« Vastaus #168 : 07.07.2009 klo 13:37:28 »
Mulla noi jotkut tekstit näyttää mustaa. onks muilla samantapasta? (pystyn katsomaan niitä tekstejä mustaamalla ne mustat viivat.)

Hehee, ne on piilotettu sitä varten että ne, joilla ei ole vielä kyseistä peliä ja haluaa pitää sisällön yllätyksenä ei vahingossa lue mitään liian paljastavaa. Ja ei, en oo [spoiler]planetaariossa[/spoiler] enkä tässä ehdi kovin pitkäle päästä kun lomailu  vie kauan  :(
Sääli :(. No, ilmoita kun oot siinä vaiheessa. Itekin oon lomavietossa mökilä mutta meillä on siellä ihan hyvä telkkari joten oon tuonu PS2:n sinne jotta voin jatkaa Indyn peluuta.
- What´s your name, dude?!
- Eastwood... Clint Eastwood
- What kind of stupid name is that?

Argeologi

  • Indyfani
  • Viestejä: 89
Vs: Rotesti! (Indiana Jones and the Staff of Kings)
« Vastaus #169 : 26.07.2009 klo 17:43:32 »
hei mistä löytyis PSP:lle tuo INDIANA JONES and the STAFF OF KINGS?  :-\
Hyvää joulua kaikille!

Nubian boy

  • Indyfani
  • Viestejä: 275
    • Sähköposti
Vs: Rotesti! (Indiana Jones and the Staff of Kings)
« Vastaus #170 : 26.07.2009 klo 19:34:35 »
hei mistä löytyis PSP:lle tuo INDIANA JONES and the STAFF OF KINGS?  :-\

Prismasta?

Argeologi

  • Indyfani
  • Viestejä: 89
Vs: Rotesti! (Indiana Jones and the Staff of Kings)
« Vastaus #171 : 27.07.2009 klo 12:18:55 »
Ei oo siel on vaan PS2
Hyvää joulua kaikille!

IndianaFlippo

  • Indyfani
  • Viestejä: 248
  • Control-
Vs: Rotesti! (Indiana Jones and the Staff of Kings)
« Vastaus #172 : 09.01.2010 klo 18:52:00 »
Joo tuli hankittua tämä pleikkarille nyt niin ihan mielyttävältä vaikuttaa, vaikka musiikeista ei tiedä, olisi mukava jos olisi kokoajan joku tunnelmallinen soundtracki hiljaa taustalla soimassa ja vaihtuisi aina tilanteen mukaan. Grafiikat todellakin kökköä, mutta ihme kyllä en välitä siitä juurikaan vaikka muuten olen aika hifisti kun PC:llä pelaan, jotain Modern Warfare 2:sta täysillä tai vastaavaa. Ainut millon pahasti häirinnyt on tämän yhden vihollisen naama joka on pelkkää pikselimössöä ja valitettavasti ei tule nyt mieleen nimeä, mutta pääasiallisesti ilme/tunnelma kunnossa. Hiukan tuli mieleen jopa Infernal Machine alussa näyttävyydeltään, mutta onhan tässä nyt huomattavasti rumempi ulkoasu kun Infernal Machinessa. Siinä oli kaikki mahtavat palmusaaret ja värikkäät paikat, mutta tämä on tällänen synkkäpaska. Mutta joo jatkan pelailua kiinnostavissa merkeissä. Raitikkakohdassa menossa Panamassa.

E: Joo se oli Magnus Valler tää ruma tyyppi
Foorumeilla vietetty aika: 10 080 000 sadasosaa 05.08.08 Klo 19:38

IndianaFlippo

  • Indyfani
  • Viestejä: 248
  • Control-
Vs: Rotesti! (Indiana Jones and the Staff of Kings)
« Vastaus #173 : 10.01.2010 klo 17:34:31 »
Eipä ollut pitkä.. Seikkailupelien pitäisi mielestäni kestää kauemmin kuin sen 6-8h, mutta jaa olihan tuo kuitenkin pelaamisen arvoinen. Toista kertaa en kuitenkaan usko vaikka niin sanoin Emperors Tombin jälkeenkin ja nyt sitä kuitenkin on tullut pelattua, jotenkin kaipaan niitä tappeluja ja grafiikoita siitä ;) Infernal Machine on jo 6 kertaa veetty alusta loppuun niin se on kyllä jo tarpeeksi käytetty, mutta kun vertaa sen pituutta tähän niin eihän siinä ole mitään sanomista. Infernal Machinessa kun muistaakseni vierähtää se 20-30h ekalla peluu kerralla ja sitten vielä pulmiin jos jumittuu niin kauemminkin.
Foorumeilla vietetty aika: 10 080 000 sadasosaa 05.08.08 Klo 19:38

Indy-jäbä

  • Indyfani
  • Viestejä: 253
    • Sähköposti
Vs: Rotesti! (Indiana Jones and the Staff of Kings)
« Vastaus #174 : 16.01.2010 klo 13:10:47 »
Itekin tuli ostettua tämä syyskuussa PS2:lle ja...noh, onhan tää ihan nautittava pikku peli. Mutta grafiikat on todellakin karua ja kamalaa katseltavaa, ja ohjattavuuskin välillä kärsivällisyyttä nakertavaa tuubaa. Mutta tarina on erinomainen ja John Williamsin klassiset Indy-soundtrackit sopivat mainiosti pelin tunnelmaan. Oma arvosanani tälle olisi 7.5/10.

Onkos ketään kokeillut tämän pelin Wii-versiota? Olen kuullut, että vain siinä olisi tuo Fate of the Atlantis-klassikkopeli extrana.
KNEEEEEEEEEEEEEL!!!