Kirjoittaja Aihe: King Kong  (Luettu 8431 kertaa)

mopomies

  • Indyfani
  • Viestejä: 24
King Kong
« : 28.06.2009 klo 08:19:18 »
Ihan hyvä leffa. kannattaa kattoo mut ekan version king kong ja dinosaurukset näyttää vähän... no ihan sama joka tapaukses kannattaa kattoo. harmi vaan että loppuu niin lyhyeen. olis voinut olla siellä new yourkis vähän pidemmän aikaa. ja jos joku muistaa/tietää mitä kieltä ne intiaanit tai mitä sitten olikaan nii puhuu?

Finn

  • Portsari
  • Viestejä: 927
    • Sähköposti
Vs: King Kong
« Vastaus #1 : 28.06.2009 klo 12:50:03 »
Olisi kiva tietää puhutaanko tässä v. 1933 klassikosta vai Jacksonin uusintapainoksesta...
Miksi portsarilla on pamppu vasemmassa kädessä?
...koska asiakas on aina oikeassa.

Raven.TheRaider.Net

Inkkari Joonas

  • Indyfani
  • Viestejä: 122
  • Pentti Pentti hyppää edes sentti
    • Sähköposti
Vs: King Kong
« Vastaus #2 : 28.06.2009 klo 14:58:18 »
Olisi kiva tietää puhutaanko tässä v. 1933 klassikosta vai Jacksonin uusintapainoksesta...

Varmaan vähän molemmista...ja silleen :-\
Nyt loppu juominen sano Jamppa Tuominen!
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

mopomies

  • Indyfani
  • Viestejä: 24
Vs: King Kong
« Vastaus #3 : 28.06.2009 klo 19:24:27 »

Two-Face

  • Indyfani
  • Viestejä: 44
Vs: King Kong
« Vastaus #4 : 28.06.2009 klo 20:34:08 »
Kyllä toi Jacksonin King Kong tuli kytättyä Subilta, mutta alkuperästä ei ole tultu katottua. Eiks se vähän aikaa sitten tullu Yle Teemalta?
- What´s your name, dude?!
- Eastwood... Clint Eastwood
- What kind of stupid name is that?

Inkkari Joonas

  • Indyfani
  • Viestejä: 122
  • Pentti Pentti hyppää edes sentti
    • Sähköposti
Vs: King Kong
« Vastaus #5 : 28.06.2009 klo 21:02:27 »
mut ekan version king kong

En haluaisi kettuilla tai mitään mutta puhuit siinä alussa siitä uuremmasta "kongista"...ja silleen.

Elikkä vähän molempia. :o

Dont iiven notis mii änd ai vil bii quaiet ;)
Nyt loppu juominen sano Jamppa Tuominen!
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

mopomies

  • Indyfani
  • Viestejä: 24
Vs: King Kong
« Vastaus #6 : 29.06.2009 klo 08:14:46 »
kyllä se tuli oliko viikko ennen juhannusta yle 2. (korjatkaa jos oon vääräs)

Nubian boy

  • Indyfani
  • Viestejä: 275
    • Sähköposti
Vs: King Kong
« Vastaus #7 : 29.06.2009 klo 10:57:53 »
kyllä se tuli oliko viikko ennen juhannusta yle 2. (korjatkaa jos oon vääräs)

Joo joskus sillon (oisko 2 viikoo sit) mä katoin ja olihan se ihan hyvä lisä yleissivistäviin elokuviin. Uutta en oo nähny.

Two-Face

  • Indyfani
  • Viestejä: 44
Vs: King Kong
« Vastaus #8 : 29.06.2009 klo 12:40:34 »
kyllä se tuli oliko viikko ennen juhannusta yle 2. (korjatkaa jos oon vääräs)
Ei se mun muistaakseni tullu kakkoselta vaan Teemalta. Mutta en ole ihan varma, korjatkaa jos olen erehtynyt.
- What´s your name, dude?!
- Eastwood... Clint Eastwood
- What kind of stupid name is that?

IndianaFlippo

  • Indyfani
  • Viestejä: 248
  • Control-
Vs: King Kong
« Vastaus #9 : 29.06.2009 klo 20:00:26 »
kyllä se tuli oliko viikko ennen juhannusta yle 2. (korjatkaa jos oon vääräs)
Ei se mun muistaakseni tullu kakkoselta vaan Teemalta. Mutta en ole ihan varma, korjatkaa jos olen erehtynyt.
Oikeessa olet. Teemaltahan se tuli. Mutta kuitenki vähän asian vierestä, mutta veljen kanssa ruettiin teemalta kattomaan joku viikko sitten sellaista pelleelokuvaa kuin Godzilla. Ihmettelen miten on niin suosittu sillä oli elämäni tylsin leffa ja telkussa arvostultu yhteen tähteen. Lapsetti kaikki rasittavat uljaisut jotka toistuivat samaa ääntä koko leffan lopun. Ja vielä kaikkiaankun Godzillasta on tehty 28 elokuvaa yhdeltä tekijältä niin huolestuttavaa. Tais olla siis tuo 1984 vuoden versio kun tuli Jotenkin Juhlan kunniaksi tai jotain vastaavaa. Ensimmäinen teos on kuulemma hyvä, mutta miksi siitä nyt 27 elokuvaa pitää tehä lisäksi? en ymmärrä olen tyhmä poika
Foorumeilla vietetty aika: 10 080 000 sadasosaa 05.08.08 Klo 19:38

Two-Face

  • Indyfani
  • Viestejä: 44
Vs: King Kong
« Vastaus #10 : 01.07.2009 klo 16:59:06 »
kyllä se tuli oliko viikko ennen juhannusta yle 2. (korjatkaa jos oon vääräs)
Ei se mun muistaakseni tullu kakkoselta vaan Teemalta. Mutta en ole ihan varma, korjatkaa jos olen erehtynyt.
Oikeessa olet. Teemaltahan se tuli. Mutta kuitenki vähän asian vierestä, mutta veljen kanssa ruettiin teemalta kattomaan joku viikko sitten sellaista pelleelokuvaa kuin Godzilla. Ihmettelen miten on niin suosittu sillä oli elämäni tylsin leffa ja telkussa arvostultu yhteen tähteen. Lapsetti kaikki rasittavat uljaisut jotka toistuivat samaa ääntä koko leffan lopun. Ja vielä kaikkiaankun Godzillasta on tehty 28 elokuvaa yhdeltä tekijältä niin huolestuttavaa. Tais olla siis tuo 1984 vuoden versio kun tuli Jotenkin Juhlan kunniaksi tai jotain vastaavaa. Ensimmäinen teos on kuulemma hyvä, mutta miksi siitä nyt 27 elokuvaa pitää tehä lisäksi? en ymmärrä olen tyhmä poika
No noi alkuperäisen Godzillan jatko-osat on vähän typerän lapsellisia (ainakin mun mielestä) ja toistavat samaa kaavaa: joku avaruudesta tullut ja säteilyllä mutatoitunut monsteri haastaa Godzillan Tokiossa ja armeija yrittää estää näitä. Lopulta Godzilla voittaa ja sama kaava jatkuu seuraavassa leffassa. Mutta noi idän vinosilmät on vähän erilaisia kuin me. Joskus pikkuskidinä tuli fanitettua aika paljon tota Ronald Emmerichin uusintaversiota vuodelta 1998. Se Godzilla näytti hienommalta ja muutenkin leffa tuntui jännittävämmältä. Ja niitä leluja tuli ostettua ja piirrettyäkin kytättyä telkkarista. Mutta kun vanhenin ja viisaannuin niin kyllähän sitä oli jo samaa mieltä, että Emmerich oli tehnyt surkean jatko-osan. Mutta kyllä tätä vielä tulee katsottua lapsuusmuistojen takia.

Mutta eihän tää Godzilla nyt liity mitenkään King Kongiin, joten lopetetaan tähän ja jatketaan sitä oikeaa keskustelua, jookosta?
- What´s your name, dude?!
- Eastwood... Clint Eastwood
- What kind of stupid name is that?

Argeologi

  • Indyfani
  • Viestejä: 89
Vs: King Kong
« Vastaus #11 : 19.03.2010 klo 14:32:32 »
jossain vaiheessa olin aika koukussa siihen King Kongiin. PSP pelikin löytyy.
« Viimeksi muokattu: 09.04.2010 klo 19:48:09 kirjoittanut Argeologi »
Hyvää joulua kaikille!