Kirjoittaja Aihe: Hatun osto postitse  (Luettu 20896 kertaa)

Nubian boy

  • Indyfani
  • Viestejä: 275
    • Sähköposti
Vs: Hatun osto postitse
« Vastaus #25 : 14.04.2009 klo 23:43:07 »
Tuli vaan mieleen että tuolla Hornet'silla olevassa adventurerissa on paljon värivaihtoehtoja. Mikä noista on se "aito oikea" Indyhatun väri? Harkitsen vakavasti tilaanko kesällä kun täytän 18 ja saan rahaa kesätöistä...

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Hatun osto postitse
« Vastaus #26 : 15.04.2009 klo 18:14:21 »
Se on ihan et mist tykkää, täs on vähän vertailukuvia:






Sable:



Light Sable:


Nubian boy

  • Indyfani
  • Viestejä: 275
    • Sähköposti
Vs: Hatun osto postitse
« Vastaus #27 : 16.04.2009 klo 15:31:54 »
Hmmm.. kiitos, pitää miettiä vielä..

ivsq

  • Indyfani
  • Viestejä: 1

Wolfwood

  • Indyfani
  • Viestejä: 31
    • Wolfwood homepage
Vs: Hatun osto postitse
« Vastaus #29 : 03.09.2012 klo 13:14:59 »
Itse ostin ensimmäiseksi hatukseni tuon Dorfman&Pacificin hatun ja täytyy sanoa, että se oli... aika köpö. Kuitenkin tuossa hintaluokassa en menisi suosittelemaan noita muita yhtään sen enempää. Christys on sentään fur felt -hattu, eli siinä mielessä menee parhaimistoon tuosta porukasta.

Paljon riippuu toki siitä oletko hakemassa mahdollisimman halpaa, hyvää laatua tai mahdollisimman tarkkaa kopiota Indy-hatusta?

Itse olen tyytyväinen Akubran Federation IV Deluxe -malliin - se on hinta/laatu -suhteeltaan erinomainen.

JJTakanen

  • Indyfani
  • Viestejä: 3
Indiana Jones
« Vastaus #30 : 04.12.2012 klo 18:51:08 »
 :roll:

Olen aina ollut Indiana Jonesin suuri ystävä, jo aivan tenavana. Hankin aikoinaan muutaman huonolaatuisen hatun, mutta olin todella tyytyväinen vasta Adventurebiltin Henryyn, No käsintehty olisi varmasti laadukkain ja paras mittatilaustyönä. Kallista lystiä varmasti. Oli kuitenkin hassua, kun löysin SA int mallisen kaasunaamarilaukun, n. 50 vuotta vanhan... todella edullisesti. Käyttämätön ja aika lailla väriltään sopiva Indylaukuksi... tosi fanit varmasti uhraavat viimeiset siemenperunansakin indytavaraan, mutta se on varmasti normaalia. Tuo Laukku kuitenkin oli yllättävän samankaltainen, vaikka maksoi minulle vaivaiset 5 euroa. Ei Paha.

Finn

  • Portsari
  • Viestejä: 927
    • Sähköposti
Vs: Hatun osto postitse
« Vastaus #31 : 08.12.2012 klo 09:50:07 »
Eipä se kai miten autenttiset romppeet omistaa ole mikään faniuden mittari. Ja onhan täälläkin ollut vuosien varrella ties millaisia purkkavirityksiä johtuen milloin lompakon ohuudesta, milloin autenttisen tavaran huonosta saatavuudesta. Rakenneltu ruoskaa puutarhaletkun pätkästä ja niin edelleen.

Mutta Indy itsekin on tunnetusti pakotetun improvisaation mestari, että mies itse varmaan pohjimmiltaan vaan arvostaisi tilanteeseen tarttumista ja luovia ratkaisuja. Aito fanius ei ole pelkkää värin tunnustamista, vaan mielentila.
Miksi portsarilla on pamppu vasemmassa kädessä?
...koska asiakas on aina oikeassa.

Raven.TheRaider.Net